Kontaktia Szolgáltató és Tanácsadó Kft.

Kontaktia Szolgáltató és Tanácsadó Kft.

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cegbemutató
Tiszta marketing, letisztult kommunikáció.
Marketingtervezéssel, piackutatással, kommunikációs csatornák kialakításával és működtetésével foglalkozunk.
Legnépszerűbb szolgáltatásaink:
- közösségi média (pl. céges Facebook oldal és hirdetés) menedzselése,
- hírlevelek készítése, hírlevél kampányok menedzselése,
- értékesítéstámogató weboldalak készítése marketing automatizálással, szövegírással,
- keresőoptimalizálás,
- remarketing megoldások.
Mikro- és kisvállalkozások számára elsősorban képzéssel, tanácsadással, audittal segítünk.
Nagyobb kisvállalkozások és középvállalkozások számíthatnak ránk marketing tervezésben, piackutatásban és a teljes marketing tevékenység menedzselésében.
Csak korrekt és szabályos marketing eszközöket használunk.
Célokban, eredményekben gondolkodunk, amelyekhez a megfelelő eszközöket választjuk és javasoljuk.
Esettanulmány
Az ügyfél informatikai kisvállalkozás, szolgáltatási portfóliója: rendszertámogatás, üzemeltetés, IT infrastruktúra kiépítése, egyedi szoftverfejlesztés.
Főként hazai kis-középvállalati, valamint szervezeti piacon működik, de tervezi a külföldi piacra lépést, különösen szoftverfejlesztésben.
Stabil ügyfélkörrel és felkészült munkatársakkal rendelkezik. Árbevétele dinamikusan nő.
Célja a hazai piacon további erősödés és külföldi piacra lépés megkezdése.
A kisvállalatnál az ügyfélszerzés elsődleges forrása a tulajdonos-cégvezető személyes kapcsolatai és ajánlások voltak. Ebből a szerepből szeretne hátrébb lépni, új hideg ügyfélszerzéssel, illetve tudatos marketingtevékenységgel egyszerűsíteni és gyorsítani az értékesítést. Értékesítői erőforrásait nem szeretné növelni, így cél az is, hogy a marketing folyamatokat megfelelően építsük ki, lehetőség szerint automatizáljunk.
A szokásos szolgáltatási körön felül van néhány innovatív megoldása, amely a hazai piacon még nem ismert, ebben az esetben nem csak keresletet, de igényt is fel kell tárni.
Az újonnan kialakított honlaphoz marketing folyamatokat terveztünk, így az oldalra érkezők egy értékesítési tölcsérbe lépnek be, automatizált folyamatok segítségével az érdeklődést nem csak felkeltjük, de végig is tudjuk vinni megrendelésig, szerződéskötésig is.
A honlap látogatottságának növeléséhez szintén komplex folyamatokat alakítottunk ki: keresőoptimalizálást követően hírlevél kampányok vásárolt üzleti adatbázisra, adwords kampány, remarketing hirdetések, közösségi média, ahol a hangsúlyt a LinkedIn kapta. Tartalmakat is készítettünk: a hazai piacon még nem ismert innovatív megoldáshoz videós anyagok, microsite, webinárium, valamint cikksorozat, amelyhez hírlevél kampányokkal és közösségi médiával, hirdetésekkel vittük el az érdeklődőket. Ezt kiegészítettük szakmai konferencia előadással és cikkel. A célzott és folyamatként kezelt marketing tevékenységgel érdeklődést generáltunk, értékesítést támogattunk.