JURO 2004. Computer Kft.

JURO 2004. Computer Kft.

Győr-Moson-Sopron megye
Cegbemutató
Cégünk 2000-ben alakult JURO 2000 Informatikai Bt néven azzal a céllal, hogy a tágabb értelemben vett környék informatikai és az ahhoz kapcsolódó kellékanyag igényét kielégítse.
Kezdetben kizárólag a cégek kiszolgálására törekedtünk, azonban időben felismerve a piaci rést, 2001 harmadik negyedévében megnyitottuk szaküzletünket Fertődön. Üzletünkben kiskereskedelmi keretek közt kedvező áron forgalmazunk számítástechnikai alkatrészeket, komplett számítógépeket, nyomtatókat, szkennereket, egyéb perifériákat, szoftvereket, kiegészítőket, irodai papírárut. Minden termékre egyedülállóan kedvező feltételekkel biztosítunk áruhitel lehetőséget.
Céges ügyfeleinket egyedi alacsony árakon szolgáljuk ki. Minden megrendelt terméket kiszállítunk, ezzel is csökkentve partnereink költségeit. Elsősorban a nyomtató-kellékanyagokat és az irodai papírárukat ajánlunk ügyfeleink figyelmébe, hiszen ezekre folyamatosan szükségük van működésükhöz. Ezen a területen számos referenciával rendelkezünk, referencialistánk folyamatosan bővül.
2004 év végén megváltozott társasági formánk, tevékenységünket JURO 2004 Computer Kereskedelmi Kft néven folytatjuk tovább.
2005-től cégünk a Microsoft Hungary hivatalos partnere. Kollégáink Microsoft Sales Specialist, és Microsoft Certified Professional minősítéssel rendelkeznek. Tevékenységünk részét képezik a kis és közepes számítógépes hálózatok tervezése, építése, üzemeltetése és karbantartása.
A JURO Computer Kft az informatikai rendszerek üzemeltetése minden terültén jól használható megoldásokat kínál ügyfelei számára.
A GINOP program keretein belül örömmel segítünk, hogy Ön az igényeiknek megfelelő testreszabott és gazdaságos rendszerhez kedvező áron jusson hozzá.
Esettanulmány
A Hegykői Mezőgazdasági Zrt. több mint 1000 szarvasmarha tenyésztését végzi és több telephellyel rendelkezik. Informatikai egyszerű és kezdetleges, a kezelőszemélyzet informatikai szempontból kevésbé képzett.
A telephelyek között informatikai összeköttetés korábban nem volt, ennek hiánya komoly kommunikációs problémákat okozott. Korábbi levelező rendszerük megbízhatatlan volt, Gyakran vesztek el értékes információk és/vagy nem érkeztek meg határidőre. A vállalat vezetése felkérte cégünket ezen probléma hatékony megoldására.
Vállalkozásunk a Microsoft Office 365 Exchange Online termékének bevezetését javasolta a vállalat vezetőinek számára. Az Open Value konstrukcióban értékesített termék műszakilag stabil és gazdaságos megoldást biztosít a vállalat számára.
Bevezetésével megoldódott a korábbi instabil működés. A levelek pontosan és időben célba érnek. A dolgozók és a vállalat vezetői különböző mobil eszközökön is elérik az e-mailjeiket.
A megrendelő elégedett levelezőrendszerével, mellyel most már határidős leveleket magabiztosan küldhet vagy fogadhat, és a levelezőrendszer hibája miatt biztosan nem csúszik ki semmilyen határidőből. A dolgozók biztonságosan használhatják a rendszert, online módon, akár idegen gépeken is, hiszen a rendszer böngésző ablakban használva is biztonságosan képes a levelezés lebonyolítására.
A vállalat vezetői annyira elégedettek a rendszerrel, hogy éves előfizetésüket már több alkalommal is megújították.

Weboldal: