MOLNÁR DÉNES

MOLNÁR DÉNES

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cegbemutató
Több mint 25 éve az IT szektorban dolgozva tettünk szert tapasztalatokra programfejlesztés és rendszerüzemeltetés terén. 2006-ban indult webtárhely szolgáltatásunk, 7 éve pedig a kis- és középvállalkozások digitalizációját segítjük egyedi, személyre szabott vállalatirányítási rendszerek fejlesztésével.
Temékeink
Esettanulmány
Klímaberendezések kereskedelmével, felszereléssel és karbantartással foglalkozó, folyamatosan növekvő ügyfélkörrel rendelkező kisvállalkozás 5 alkalmazottal, megyeszékhelyen, a szolgáltatást tekintve erős versenyhelyzetben.

A növekvő ügyfélkör miatt egyre nehezebb nyilvántartani az ügyfeleket, a forgalmazott és eladott klímaberendezéseket. Problémás a költséghatékony és időtakarékos karbantartási- és munka ütemterv, mivel az ügyfelekkel a telefonos időpont egyeztetés körülményes, sok hibalehetőség (ügyfél rosszul emlékszik) is felmerül. A munkatársak a készletnyilvántartást közösen vezetik egy excel táblában, amely utólagos és esetenként elmaradó adatszolgáltatás miatt hiányos, téves adatokat eredményez, nehezen tervezhető a készletfogyás. A vezető elfoglalt, nem tudja az alkalmazottak napi feladat- és munkatervét, illetve a költségek és bevételek alakulását naprakészen nyomon követni,, nehezen tervezhető a készletfogyás. A vezető elfoglalt, nem tudja az alkalmazottak napi feladat- és munkatervét nyomon követni.

A kifejlesztett, webes felületű, mobilra is optimalizált vállalatirányítási rendszerrel:
- Az ügyféltörzsben könnyen és gyorsan nyomon követhető az ügyfél teljes szolgáltatás-története.
- Minden munkatár számára a napi feladat- és munkaterv gondoskodik arról, hogy hatékony és gyors legyen a munka, a vezető azonnal mobilon értesül az elvégzett munkákról, a napi bevétel alakulásáról
- Az ügyfelek részére automatizált időpont-egyeztető rendszer, emlékeztető másnapi munkavégzésről, valamint a munka befejeztével a munka elvégzéséről, a részletes szolgáltatásokról szóló, automata e-mail szolgáltatás működik. Az ügyfeleknek lehetőségük van értékelni/osztályozni az elvégzett szolgáltatást, melyekről összesítve napi szinten a vezető is értesül.
- A raktárkészlet gazdálkodási modul gondoskodik arról, hogy a hamarosan kifogyó készletről az érintett munkatársat értesítse.