Technetic Services Korlátolt Felelősségű Társaság

Technetic Services Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Ügyfélközpontú IT gondolkodás. Röviden így lehet összefoglalni a Technetic Services filozófiáját. Manapság az IT szolgáltató akkor hatékony, ha előre látja azokat a kihívásokat az informatika számos területén, amivel a Partnerek találkozni fognak. IT szolgáltatóként egy idegenvezető szerepet töltünk be annak érdekében, hogy általunk nyújtott szolgáltatások valós támogatást jelentsenek a Partnerek számára, legfontosabbnak a hatékonyságunk által elért elégedettséget tartjuk.

Csapatunk azt tűzte ki a képzeletbeli zászlójára, hogy minden Szervezetnek segít az automatizálásban olyan üzleti folyamatok kapcsán, amellyel munkaidőt és ezáltal pénzt tud megtakarítani.

A digitális felkészültséghez hozzátartozik a GDPR rendeletnek történő megfelelés is. Mivel több, mint 100 céget készítettünk fel a rendelet elvárásaira, továbbra is állunk rendelkezésére azon cégeknek, akik minél több szempontból kívánnak felkészültek lenni.

Esettanulmány

A Szervezet célja egy teljesen egyedi igényekre épülő ügyfél kapcsolatkezelő és ügyfél menedzsment felület elkészítése volt. A rendszer minden egyes üzleti folyamat lépése automatizált, így a munkatársaknak rengeteg időt megtakarít a fejlesztett megoldás emberi munkaidő tekintetében. A rendszerhez tartozik egy mobil applikáció is iOS és Android platformra fejlesztve. Ezeken a mobil applikációkon keresztül a Szervezet ügyfelei többféle módon tudják tartani a kapcsolatot illetve a Szervezet által szervezett rendezvényekre történő jelentkezés és jelenléti ív nyomon követés is lehetséges. a fejlesztés folyamatosan tart.
A Szervezet munkatársai nagyon sok feladatot kézi adatfelvitellel oldottak meg és a jelen rendszerbe minden lehetséges ponton automatizmus került beépítésre, amely havonta legalább 100 munkaórát megspórol a munkatársaknak és a vezetőségnek.
A mobil applikáció kialakításával pedig egy olyan üzleti fókuszú megoldás került kialakításra, amelyen keresztül a kapcsolattartás (beépített chat), a rendezvényekre történő jelentkezés, egy tudásmegosztó felület és egyéb más megoldások kerültek kialakításra.
A mobil applikáció a Businessflow névre hallhat a Store-okban, a belső CRM rendszer külsősök számára nem elérhető. A főbb üzleti előnyök:
- munkaidő megtakarítás
- rugalmas rendszer, amelyhez bármikor hozzáépíthető újabb funkció
- igazi 21. századi mobil alkalmazás, amely teljes mértékben alkalmas a közösség építésre