Karádi Rendszerház Kft.

Karádi Rendszerház Kft.

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cegbemutató
A KARÁDI 1992-ben alakult és napjainkra meghatározó szereplőjévé vált a hazai informatikai piacnak. Az elsők között érdemeltük ki a Microsoft legmagasabb partneri minősítését, a Gold Certified Partner címet.
A hagyományos szemlélettől eltérően nem technológiai, hanem üzletviteli oldalról közelítjük meg partnereink problémáit. Kollégáink – legyen szó elektronikus dokumentumkezelési és munkafolyamat-irányítási illetve vállaltirányítási és ügyfélkapcsolat-kezelő rendszerről vagy az informatikai alapinfrastruktúráról – minden esetben arra törekednek, hogy a legkorszerűbb és leghatékonyabb megoldásokat nyújtsák ügyfeleinknek, és a különböző rendszerek implementálásán túl partnereink üzleti folyamatainak átvizsgálásában és azoknak a hatékonyabb működéséhez szükségek átalakításában is tevékenyen részt vesznek.
Esettanulmány
A Béres Gyógyszergyár Zrt. az egyik legismertebb családi tulajdonban lévő magyar vállalkozás, mely piacvezető a gyógyszergyártás terén. Az 1989-es alapításkor még alig 10 főt számláló kisvállalkozás, mára közel 500 főt foglalkoztató vállalatcsoporttá terebélyesedett.


Fő tevékenység: egészségmegőrző készítmények gyártása és forgalmazása
A korábban egyedi fejlesztéssel megoldott belső vállalati intranetes portálrendszerük átültetése SharePoint keretrendszerre, további funkciókkal történő bővítése.
A KARÁDI által kialakított megoldás keretében a Béres korábbi belső vállalati intranetes portálrendszere került átültetése SharePoint keretrendszerre és a következő főbb funkciókkal bővült.
munkaidő nyilvántartás:
A modul feladata a dolgozók munkaidő-adatainak nyilvántartása, távolléti adatok rögzítése, jóváhagyása, hónapzárást követően jelenléti ív nyomtatása.
erőforrás igénylés, foglalás:
A modul a tárgyalók foglalásának nyilvántartására, illetve a különböző eszközök (projektor, autó stb.) foglalásának követésére szolgál.
számlaigazolás:
Ebben az alkalmazásban a jóváhagyandó számlák listájának karbantartása, illetve a jóváhagyási folyamat kezelése valósul meg.
hibabejelentés:
Ezen a felületen jelenthetik be a felhasználók az informatikai, üzemeltetési és egyéb problémáikat.
szerződéstár:
A vállalatcsoport szerződéseinek, szerződéses kapcsolatainak nyilvántartását valamint a szerződések különböző verziónak a kezelését szolgálja.
dokumentumtár:
A cégcsoport dokumentumainak nyilvántartását látja el.
raktárkezelés:
Ebben a modulban van nyilvántartva a napi működéshez szükséges eszközök készlete, valamint itt lehet az eszközigényeket rögzíteni és a kiszolgálás folyamatát nyomon követni.
beszerzés modul:
Ez az alkalmazás az informatikai valamint az üzemeltetéssel kapcsolatos beszerzések támogatására szolgál.

Weboldal: