Smartindy Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Smartindy Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

A Vonalkód Centrum Kft. az automatikus azonosítás (vonalkód és RFID) és a vállalati mobil számítástechnika területén informatikai rendszerek fejlesztésével és üzemeltetésével foglalkozik. 1998 óta dolgozunk a magyarországi AutoID piacon.
Az elmúlt időszak alatt mind partnereink száma, mind tevékenységi területünk jelentősen kibővült. A dinamikus fejlődésnek köszönhetően immár két helyen, Budapesten és Szegeden is elérhetőek vagyunk ügyfeleink számára.
A sokéves tapasztalatszerzés során nemcsak a forgalmazott termékekkel kapcsolatos ismereteink mélyültek, hanem megismerhettük a különféle mobil adatgyűjtős rendszerek fejlesztésének, bevezetésének és üzembe helyezésének minden fortélyát. Ügyfeleinknek nagy biztonságot nyújt, hogy komplett „kulcsrakész” rendszereket tudunk kivitelezni a WLAN infrastruktúra kialakításától - a szoftverfejlesztésen keresztül - az üzemeltetési és bevezetési szolgáltatásokig.

Esettanulmány

A Hungaropharma Zrt. magyar tulajdonban lévő, a magas szintű gyógyszerellátás iránt elkötelezett, piacvezető gyógyszer-nagykereskedő – közel 40%-os piaci részesedéssel. Tulajdonosai között megtalálható a Richter Gedeon Vegyészeti Gyár Nyrt., az EGIS Gyógyszergyár Nyrt., A Béres Befektetési Zrt. valamint a Magyar Gyógyszer Vagyonkezelő Zrt. Országos lefedettségű kiszolgálást biztosít Magyarország legnagyobb és legkorszerűbb gyógyszer-nagykereskedelmi raktárbázisáról – mint központi kereskedőházból, valamint 4 vidéki kereskedőházból és 6 átrakó raktárból.
A Hungaropharma Zrt. 2400 magánpatikát és 150 kórházat szolgál ki nap mint nap. Évente közel 150 millió doboz terméket értékesít, 3000 vevőrendelést dolgoz fel naponta.
A Hungaropharma Zrt. árbevétele alapján a magyarországi TOP 30 vállalat közé tartozik. 2014-ben elnyerte a Figyelő TOP 200 „Az év magyar vállalata” díjat.
A változó piaci igényeknek való megfelelés, illetve a piacvezető pozíció megtartása érdekében a Hungaropharma Zrt. 2011-ben átszervezte logisztikai folyamatait. A kiszállítási idő csökkentése érdekében a Tündérfürt utcai 12.000 négyzetméteres központi raktárba, a regionális raktárakba és átrakóraktárakba szervezte a kiszállításokat.
A kiszállítási idők csökkentése érdekében korszerű informatikai környezet kialakítása is szükségessé vált. A vonalkódos adatgyűjtőkkel támogatott, korszerű, hajtott görgő pályás kiszedési rendszer lehetővé teszi, hogy a beérkezett megbízásokat 30-45 percen belül teljesítsék a rendelés beérkezésétől a komissiózáson keresztül a csomagolásig - mindezt 99,9% pontossággal.
2012-ben lépett a beruházás abba a fázisba, hogy a komissiózást támogató on-line vonalkódos adatgyűjtők kiválasztására kerülhessen sor. A Hungaropharma Zrt. a kiszedést végző munkatársak bevonásával tesztelte a piacon megtalálható mobil adatgyűjtőket.
Bőhm Zoltán logisztikai vezető : „ A Casio DT-X8 adatgyűjtő ergonómiáját találták a legjobbnak a tesztelő munkatársaink. A 3 méterről ejthetőség, az IP68 szintű ipari védelem, a hosszú akkumulátor üzemidő valamint a jó szervizszolgáltatások miatt döntöttünk a Casio DT-X8 vonalkódos adatgyűjtők mellett – természetesen az ár-érték arányt szem előtt tartva.”
A budapesti központi kereskedőházban, és a 2000 négyzetméteres miskolci raktárban összesen 51 db Casio DT-X8 vonalkódos adatgyűjtőt üzemeltet a Hungaropharma Zrt.
Az eltelt időszak igazolta a döntés helyességét. A Casio DT-X8 adatgyűjtők jól állják a mindennapos kemény igénybevételt, a meghibásodások ritkák. Néhány szkenner ablak törésen és kopás miatti billentyűzet cserén kívül nem történt kritikus hiba. A Casio Flexible Exchange szervizszolgáltatás keretében minden esetleges meghibásodás kijavításra kerül cserekészülék biztosítása mellett, így fennakadás nem fordulhat elő az üzemeltetésben.
Bőhm Zoltán találóan foglalja össze a jó szerviz lényegét a logisztikai vezető szemszögéből: „Úgy gondolom, hogy akkor végzi jól a dolgát egy szerviz, ha nem is tudok a létezéséről. Vezetőként a problémákról értesülnék első sorban ezzel kapcsolatban. Ha nincs fennakadás az adatgyűjtős kiszedési rendszer miatt a logisztikánkban, akkor a szerviz jól végzi a dolgát, az eszközök megbízhatóan teljesítenek.”

A Hungaropharma Zrt. - hozzánk hasonlóan - hosszú távú jó munkakapcsolat kiépítésére törekszik a partnereivel. A magunk részéről úgy gondoljuk, hogy mindkét fél sikere múlik ezen. A közös cél segít „egy nyelvet beszélni” beruházó és beszállító partner között.