Kulcs-Soft Nyilvánosan Működő Részvénytársaság

Kulcs-Soft Nyilvánosan Működő Részvénytársaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

A Kulcs-Soft Számítástechnika Nyrt. budapesti székhelyű ügyviteli szoftvereket fejlesztő és forgalmazó vállalat, melyet 1989-ben alapított Kulcsár Tibor. A három nagy termékcsaládba tartozó számlázó, bér és könyvelő szoftvereket az országban több mint 50 ezer ügyfél használja. 2011-től pedig a vállalat külföldön is jelen van. Ez idáig több mint 50 országból töltötték le a programjait. A Kulcs-Soft hatszoros Superbrands és kétszeres MagyarBrands-díjas, megkapta Az Év Legjobb Munkahelye 250 fő alatt, az Az Év Legjobb Munkahelye IT kategóriában járó elismeréseket, illetőleg az Üzleti Etika Díjat.

Esettanulmány

Ügyfelünk 2010-ben Sárszentágotán kezdte meg működését. Prémium minőségű gyümölcslevek, szörpök, lekvárok, zöldséglevek gyártásával foglalkozik. Az üzem rendelkezik HACCP minőségbiztosítási rendszerrel és a Biokontroll Hungária Kht. engedélyével öko-termékek előállítására.
A termelés növekedésével szükségessé vált egy új ügyviteli rendszer bevezetése, amely teljes körűen lefedi tevékenységi körüket, amelyben benne foglaltatik a gyümölcsök és zöldségek betárolása, feldolgozása és gyártása, több raktár kezelése, illetve partnereik adatainak rögzítése, kiegészítve rendelés, díjbekérő, szállítólevél és számla készítésével. Ehhez a Kulcs-Soft Kulcs-Ügyvitel elnevezésű szoftverét választották.
Ebben a rendszerben kezelik a partner- és terméktörzset, illetve a különböző CRM információkat. A gyártást és raktárkezelést szintén a Kulcs-Ügyvitel biztosítja. Mindemellett igényeikhez igazítva az alapszoftver kiegészítésre került az egyedi termékazonosítók kezelésével (LOT szám, szavatosság idő), illetve a felvásárlási jegyek bizonylatolásával.
A rendszer használatának köszönhetően jelentősen átalakultak a korábban papír alapú adminisztratív teendők, hatékonyabban és kevesebb időráfordítással képesek a raktározási és adatrögzítési folyamatokat menedzselni, gyors lekérdezéseket eszközölni, illetve pénzügyi és könyvelési kimutatásokat készíteni. Minden olyan adatot, amely korábban manuálisan szerkesztett táblázatokban tudtak csak tárolni, most már egy komplex, de könnyen kezelhető integrált rendszerben tehetik meg. Mindezt mobileszközön használható, ún. Mobilportál lekérdező felület egészíti ki, illetve a külső forrásból származó dokumentumok kezelésre alkalmas iktatási rendszer teszi teljessé.