Hadrianus 2005 Kft.

Hadrianus 2005 Kft.

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

A Hadrianus 2005 Kft. 2005-től végez gazdasági tevékenységet. Kezdetben a cég tulajdonában lévő ingatlan bérbeadásával foglalkozott, amelyet később több saját és nem saját tulajdonú ingatlan hasznosítása követett.

Ezzel párhuzamosan a társaság a tulajdonosok több évtizedes vállalkozás szervezésben szerzett szakmai tapasztalatát felhasználva több tartós megbízásra tett szert, amelyek keretében üzletviteli tanácsadási szolgáltatási tevékenységet végez, amivel jelentősen hozzájárul a megbízók gazdasági tevékenységének fejlesztéséhez a válságkezeléstől a vállalkozásfejlesztésen át a cégértékesítésig terjedő széleskörű és összetett feladatokig.

Stabil, tartós jogviszonyt tudtunk kialakítani több társasággal, akiknél a vállalkozás menedzsmentet érintő általános tanácsadáson túl a közreműködésünkkel már elnyert EU és hazai forrásokra épülő pályázatok projekt menedzsmentjét is el kell látnunk. Ezek több éves, több százmilliós beruházások, amelyek megnövekedett erőforrás igényt jelentenek.

Esettanulmány

Partnerünk megannyi gazdasági tevékenysége közül húzó ágazatként jelölhetjük meg a gépjármű bérbeadást és a gépjármű adás-vételt, mint főtevékenységeket. Ez a kis- és középvállalkozás kategóriába sorolható gazdasági szereplő tevékenységeit hatodik éve igyekszik maximálisan elégedett partnerekkel végezni mind a vevői, mind a szállítói oldalon. Piaci versenytársak szép számmal akadnak ezen szegmensben, így az új ügyfelekkel történő megállapodások kötése mellett kiemelten fontos a már meglévő ügyfelek megtartása, azok teljes körű kiszolgálása.
A vállalkozás székhelye Budapesten van, de tevékenységet végez az ország két további városában, míg a könyvviteli szolgáltatásokat nyújtó beszállító Miskolcon tevékenykedik. Állandó problémát okozott a bejövő számlák szállítása, postázása a könyvelést végző vállalkozás részére, ill. a vállalatirányítás, számlaigazolás. Különösen ÁFA bevalláskor jelentett problémát a számlák igazolása és mielőbbi postára adása. Továbbá az átfutási időnek köszönhetően a szállítói kötelezettségek nyilvántartását partnerünk külön excel táblákban kényszerült rögzíteni, ezzel többletmunkát generálva.
Az applikációban található bejövő számla kezelést kiegészítettük egy igazolás modullal. Itt felvihetőek a bizonylat alapadatai a hozzá tartozó – szkennelt – számlaképpel együtt, s átadható igazolásra az arra jogosult személynek. A bejövő számlák kezelésére hivatott ablakban ekkor már megjelenik az érintett bejövő számla, így az igazolás ideje alatt a könyvelést végző személy kikontírozhatja a számlákat. Azonban ezek lekönyvelését az igazolásig nem engedi könyvelni a program, így kizárva a tévesen befogadott számlák lehetőségét. Tekintettel arra, hogy a vállalkozás tevékenysége során nem minden szállítói számlánál követeli meg az igazolást partnerünk belső szabályzata, a bejövő számla ablakban is lehetőséget biztosítottunk a számlaképek rögzítésére.
A szállítói számlák szállításának, postázásának szükségszerűsége megszűnt az egyéb felesleges excel táblák vezetésével együtt. Továbbá a vállalkozásban a bejövő számlák igazolásának rendje sokkal stabilabb lett tekintettel arra, hogy az applikációban visszakereshető a bizonylatot feltöltő felhasználó valamint az általa megjelölt igazoló.