Amtech Rendszerház Kft.

Amtech Rendszerház Kft.

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

*Az Amtech Rendszerház kft. összesen több mint 10 év erős ügyviteli szoftverfejlesztői tapasztalattal bír és napjainkra 14 főt foglalkoztató, évenkénti 250 millió forintot meghaladó árbevétellel rendelkezik.

*Kínált termékünk és szolgáltatásaink:
Kizárólag egyedi vállalatirányítási és ügyviteli szoftvereket készítünk, akár a már meglévő szoftverekkel együttműködve, vagy nem megfelelő (nem a cégre készített) szoftverek lecserélésére.
A szoftverfejlesztés és bevezetés során, az egyéb területen felmerült igényeket az együttműködő partner cégeink tudják megoldani. (pl: szervezetfejlesztés, pályázat)

*Vevői célcsoportunk:
Azok a vállalkozások, amelyeknél 10 fő dolgozói létszámnál többen vannak
és azok a cégtulajdonosok, akik a cég működésében nagyságrendet akarnak lépni,
tehát növekedni kívánnak!

*Néhány fontos szám
- 68 letelepített egyedi ügyviteli-vállalatirányítási szoftver,
- kb. 310 felhasználó, akik a mi szoftvereinket használják
- 7 éves nagyvállalati-ügyviteli tapasztalat

Esettanulmány

A KERKO Hungária 1995 óta foglalkozik hidegburkolatok kis- és nagykereskedelmével.
Termékprofil: minden, ami fürdőszoba és hidegburkolat.
4 telephely, 36 fő és nettó 1.6 milliárd forintos éves bevétel jellemzi a céget.
A munka természetesen egy komplett és minden területre kiterjedő felméréssel indult, melyet az elérendő célok pontos kitűzése előzött csak meg.

Mivel a legfőbb cél az volt, hogy a program alkalmazkodjon egy már jól kialakult és átszervezésre nem szoruló cég munkafolyamataihoz, ezért a testreszabásra helyeztük a legnagyobb hangsúlyt.

Egy korábbi DOS alapú nem hálózatos működésre kitalált nehézkes rendszer lecserélése volt a cél.
A teljes bevezetési folyamat végül 3 teljes évet vett igénybe, s ez volt a leghosszabb ilyen jellegű munkánk a fennállássunk óta. (Jelenleg átlagosan 1/2—1 év egy-egy nagyobb munkánk kulcsrakész átadása.)

Az éles tesztelés során is ütköztünk problémákba, pl. kiderült, hogy az internet sávszélesség nem minden telephelyen éri el a szükséges minimumot, így sok helyen lassú volt a munkavégzés. Itt végül a távoli asztali kapcsolat a központi szerverre bizonyult a leggyorsabbnak, ami a mai napig így működik, jó sebességgel.

Nyereségek: A kimutatásokat, jelentéseket hagytuk a legvégére. Itt jól kihegyeztük a cég „műszerfalát” azokra a kimutatásokra, amelyekre valóban szükség van a vezetéshez. Ezek szűrhetőek, kereshetőek és lehetővé teszik az adatbányászatot (lefúrást) is.

Az információk folyamatosan áramlanak a telephelyek között, mindenki mindent lát (jogosultságtól függően persze), így minden azonnali és online, késés nincs semmilyen szempontból.

Ez persze az utólag illesztett webshopra is igaz, ami szervesen összenőtt (ügyfelek, rendelések, kiszállítások) a vállalatirányítási rendszerrel.