Oleander Informatikai, Kereskedelmi és Szolgálatató Korlátolt Felelősségű Társaság

Oleander Informatikai, Kereskedelmi és Szolgálatató Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cegbemutató
Az Oleander Informatikai Kft. 2010. végén alakult magánszemélyek részvételével. Az alapítás során célkitűzéseként szerepelt egy olyan, magyar nyelvű, egyszerűen kezelhető szoftver megalkotása, amely segítségével vállalkozások sokasága számára nyílhat meg a lehetőség arra, hogy cégük online bemutatásával új piacokra léphessenek be viszonylag alacsony anyagi terhek mellett.  
A szolgáltatás magját képező honlapkészítő felület innovatív módon, 5 egyszerű lépésre bontja a honlapkészítés folyamatát, amely 5 lépés laikusok számára is elérhetővé teszi az online piacra jutást.
Az innovatív honlapkészítő felület mellett az Oleander Informatikai Kft. kidolgozott egy szintén innovatív háttérfolyamatot, amely a honlapkészítőt használó cégek számára nyújt segítséget a minőségi, és folyamatosan megújuló tartalom biztosítására, generálására.
A módszer bevonja a honlapot elkészítő ügyfelet abba a folyamatba, melynek során az ügyfél egyrészt tökéletesen elsajátítja a honlapkészítő helyes használ
Esettanulmány
A cég tevékenysége műanyag nyílászárók értékesítése elsősorban lakossági ügyfeleknek.
Közel 4 éve statikus honlap működött a vállalkozás bemutatására, értékesítési funkciók, koncepció nélkül. A vállalkozó ad hoc fejlesztette a honlap tartalmát, amely egyre átláthatatlanabb és kezelhetetlenebb lett. A keresőkben nem találták meg a honlapot a fontos keresőszavakra, ha egy hirdetés útján mégis rá találtak, az oldal nem hozott potenciális érdeklődőket. Az értékesítési mutatók romlottak: az offline hirdetések, mint a szórólapozás, és hirdetőújságok hirdetései nem teljesítettek.
Milyen megoldásokat használt az online érkező forgalom növelésére?
• Keresőoptimalizálás
Mivel a fő termékek a műanyag nyílászárók, ezért az ezzel kapcsolatos kulcsszavak a legfontosabbak. Mivel ebben a szegmensben igen nagy a verseny, a vállalkozó a témában autodidakta módon kezdte el tudását fejleszteni, a későbbiekben pedig részt vett/vesz keresőoptimalizálással, online marketinggel, értékesítéssel kapcsolatos szemináriumokon. A honlap.hu által üzemeltetett honlapkészítő eszköz biztosította az elméleti ismérvek gyakorlati kivitelezését, amit a cég munkatársai közreműködésükkel támogatnak tanácsadás formájában.

• Online katalógus
A bizonytalan, a legjobb ajánlat után kutató potenciális ügyfelek meggyőzésére egy online katalógus készült a honlapra, amely több irányból teszi szűrhetővé a kínálatot, így mind az ár érzékeny, mind az egyediségre vágyó érdeklődő megtalálja az áhított megoldásokat, termékeket. A katalógus modul funkcionalitásából következik a jól mérhető, azonnali konverzió: az érdeklődő űrlap beküldése, vagy telefonos hívás, esetleg visszahívás kérése.

• Keresőhirdetések
Mivel a műanyag nyílászárókkal kapcsolatos kulcsszavakra történő optimalizálás során kivitelezhetetlen az összes releváns kulcsszó használata bizonyos kifejezésekre Adwords hirdetéseket alkalmaznak.

• Közösségi média
A honlap ellát speciális, blogszerű funkciókat is, ezen bejegyzések a vállalkozás piaci szakértő voltát hivatottak erősíteni. A honlapon megjelenő cikkek, publikációk rendszeresen postolásra kerülnek a vállalkozás közösségi média (jellemzően facebook) profilján is, néha nyereményjátékokkal fűszerezve, amely a vállalkozás népszerűsítésében fontos szerepet játszik. A közösségi oldal feladata a potenciális ügyfélkör honlapra történő csatornázása; az értékesítés a honlapon, majd a személyes találkozás (felmérés, ajánlatadás) során folytatódik.