FITS Magyarország Kft

FITS Magyarország Kft

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest

Cégbemutató

A FITS Magyarország Kft. 2007-ben alakult, teljes egészében magyar magánszemély tulajdonában áll.

Feladatunk ügyfeleink problémáinak megértése, igényeik felmérése, szükségleteik meghatározása, majd ezek alapján egy olyan informatikai megoldás megvalósítása, amellyel hatékonyabbá és problémamentessé tehetjük üzleti folyamataik működését, hogy fő tevékenységeikre, értékteremtő folyamataira koncentrálhassanak.

Cégünk számos non profit tevékenységet folytat mellyel hasznos tagjai kívánunk lenni az informatikai társadalomnak.

Nem pusztán szakmai tudásunk eladására törekedünk, hanem már a kezdetektől megpróbálunk nagyobb részfeladatokat saját hatáskörben megoldani és felelősséget vállalni a projektek kimeneteléért, illetve különálló, saját termékeket fejleszteni és kész megoldást kínálni a megrendelőknek.

Fejlesztéseinket Microsoft alapú megoldásokkal valósítjuk meg. A Microsoft Dynamics Nav (korábban Navision)
vállalatirányítási rendszer egyedi fejlesztésével is foglalkozunk, amely költséghatékony megoldás kifejezetten kis- és középvállalatok számára.

A vállalati informatikai infrastruktúra üzemeltetésében, vállalatirányítási rendszerek bevezetésében és
felügyeletében illetve szoftverfejlesztésben 10 év alatt megszerzett tapasztalat segít minket a
minőségi munka elvégzésében és hosszú távú együttműködés kialakításában ügyfeleinkkel.

Esettanulmány

Több telephellyel rendelkező vállalat, amely pékeknek cukrászoknak gyárt alap és segédanyagokat. Több mint 300 termék gyártását és forgalmazást végzi külső logisztikai partnerek bevonásával. Hozzávetőlegesen naponta 100 partnerhez juttatja el a megrendelt termékeket ehhez kapcsolódóan havonta 3000-4000 szállítólevelet és számlát állít ki.
A cég folyamatainak összefogása egyetlen integrált rendszerbe, amely támogatja az eddig a régi rendszerben körülményesen, vagy külön Excel táblákban végzett munkafolyamatokat is. Lerövidíti az adminisztráció idejét, csökkenti a hibalehetőségeket és jelentősen javítja a vállalat munkatársainak és vezetőinek hozzáférését a munkájukhoz szükséges információkhoz.
Biztosítja a teljes körű termék nyomon követést és így garantálja a gyors, gazdaságos visszahívhatóságot.

A Microsoft Dynamics NAV vállalatirányítási rendszer segített megoldani a fent említett problémákat, mivel folyamatosan fejlődik, a vállalat változó igényeihez illetve a piac vagy szabályozás (pl.:EKÁER adatszolgáltatás) új elvárásaihoz rugalmasan alakítható.A következőket lehet kiemelni:
- Törzsadatok (cikkek, szállítók és vevők) között számtalan információ került rögzítésre, ezáltal meg lehetett szüntetni a külön „noteszeket”! Minden szükséges információ elérhetővé vált az illetékes kollégák számára
- Rendszer valós idejű információkat biztosít minden felhasználó számára, ennek számtalan előnye van:
o Rendelés kezelés ideje lerövidült
 Rendelés felvételkor a vevő számára pontos készletadatokkal/ szállítási időponttal tudnak szolgálni
o Kintlévőség kezelés folyamata is meg lett támogatva (kintlévőség csökkent
 A vevőszolgálatos azonnal tudja mondani a folyószámla egyenleget az esetleges lejárt számlákat kevesebb félreértés – vevői elégedettség növekedett
 Hitelkeret bevezetésével és a lejárt számlák követésével
- Feltételek (árak, eladási keretszerződések, kondíciók, engedmények) ezek segítségével rugalmasabban lehet követni a vevői igényeket
- Vállalat leképezése (pl.: költséghelyek, dimenziók, ) ezek segítségével pontos képet kap a menedzsment a vállalaton belül zajló folyamatokról !
- Nyomonkövetés ami egyrészt törvényi megfelelést jelentet másrészt meg költség csökkentést a FEFO rendszerű nyilvántartás miatt:
o Vonalkódok használata (egyenlőre csak nyomtatás)
o FEFO rendszerű árukiadás
o Tételszámos készletinformációk
o Eltarthatósági dátumok kezelése és vizsgálata
o Szállítói cikkszámok/ tételszámok nyilvántartása
o Zárolt tételek visszahívása elkülönítése
- Beszerzési szerződések ‐ Szállító ‐ Beszerzési mellékköltségek
- Magyar, angol és szlszlovák rendszernyelv/bizonylatok használata
- EDI alkalmazása, ami pontosabb, kevesebb időt igénylő papír nélküli rendelés-számlázás folyamatot biztosít