ID&Trust Korlátolt Felelősségű Társaság

ID&Trust Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

A GoodID fejlesztője az ID&Trust, a digitális azonosítás globális szakértője. A víziónk egy olyan mobilalapú ügyfél-azonosítási ökoszisztéma felépítése, amely kényelmes, megbízható kapcsolatot teremt a felhasználók és a szolgáltatók között. Ezt alátámasztja az EU „Európai digitális személyazonosság” projektje, amelynek keretében a személyes és digitális azonosítást a jövőben mobiltelefonon fogjuk végrehajtani.
Megoldásunk központi eleme a GoodID mobilapp, ahol létrejön a felhasználó digitális identitása, ezzel elektronikus aláírás-képessége. Az applikáció az alábbi funkciókat teljes mértékben ellátja:
• Elektronikus aláírás;
• Iratszkennelés;
• Személyes megjelenéssel egyenértékű biztonságú ügyfél-ellenőrzés;
• Egységes ügyfél-hitelesítés (beléptetés rendszerekbe);
• Különféle digitális jogosultságok létrehozása;
• Személyes adatok biztonságos megosztása.
A GoodID segítségével a különféle munkaügyi, vagy egyéb aláírást igénylő folyamatok papírmentessé tehetők.

Temékeink

Esettanulmány

Hazai kis- és középvállalat, melynek jellemzően vagy több mint 10 munkavállalója van és/vagy évente több mint 10 új szerződéses partnerrel áll kapcsolatban.
Dacára korunk technikai vívmányainak és sok esetben az ezeket évekkel ugyan, de lekövető törvényhozásnak, a cégen belüli (pl. munkaügyek), de a cégek közötti ügyletek formális viszonya az esetek többségében megmarad a papírhalmok által generált felesleges költségek és adminisztráció szintjén. Pedig 2001 óta van elektronikus aláírási törvényünk, ami a vállalkozások számára lehetővé tenné a szélesebb használatát az e-aláírásnak. A papíralapú adminisztráció esetén a nyomtatás, a belső vagy külső postázás, valamint az iktatás és a dokumentumok tárolása is mind-mind költségként jelenik meg a mindennapi – hagyományos – ügymenetben.

A vállalatok többségénél a jelenlegi gyakorlat szerint a kézzel szerkesztett vagy saját ügyviteli rendszerek által létrehozott dokumentumot kinyomtatják, elküldik a munkavállalónak vagy a szerződni kívánt partnernek, aki ezt aláírja és visszajuttatja a küldő félnek. Ezt követően a dokumentum szkennelésre kerül, hogy az aláírt példány digitálisan is meglegyen, de közben papír alapon is megtörténik az iktatása. Ez nem digitalizáció, inkább kettős ügyvitel. A folyamat ráadásul egyáltalán nem költséghatékony és mindezek mellett tele is van hibalehetőségekkel: az aláírásra küldött dokumentum elveszik, olykor hetekig kering, mire visszajut a küldő félhez, mindemellett a dokumentum útjának lekövetése is problémás lehet.
Előbbi üzleti problémát oldja meg a GoodID mobilapplikációja által kínált azonosítási és e-aláírási funkció, mely a fenti – olykor hetekig elhúzódó – ügymenetet jelentősen (akár percekre) rövidíti, amellett pedig költséget is megtakarít.

Nincs speciális eszközigénye, elegendő hozzá a felhasználó mobiltelefonja. Az aláírás hitelességét és az eIDAS rendelet előírásainak való megfelelését az ID&Trust Kft. bizalmi szolgáltatása szavatolja.