MEGASOFT`2000 Számítástechnikai, Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

MEGASOFT`2000 Számítástechnikai, Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

A MegaSoft 2000 Kft. 1997 végén alakult meg, azzal az alapvető céllal, hogy létrehozzon egy olyan vállalatirányítási rendszert, mely a gyorsan változó üzleti élethez igazodva rugalmasan, és korszerűen képes kiszolgálni a gazdaság bármely területén tevékenykedő szervezeteket.
A jelenlegi tulajdonosi kör (a know-how-t tulajdonló fejlesztők) biztosítja a termék és a köré épülő szolgáltatások hosszú távú és független fenntarthatóságát.
A szoftverfejlesztés mellett nagy hangsúlyt fektettünk és fektetünk a fejlesztési és támogatási erőforrások szakmai színvonalára. A kizárólag hazai környezetben és hazai erőforrásokkal végzett fejlesztések rendkívüli rugalmasságot és gyorsaságot biztosítanak partnereink kiszolgálása során.
Ugyan az elmúlt évek alatt erőteljes orientálódás alakult ki a gépjármű kereskedelem DMS rendszerei irányába, fő célunk továbbra is az, hogy szoftvereinket a lehető legszínvonalasabban és legkomplexebb módon dolgozzuk ki a gazdaság legtöbb területére.

Temékeink

Esettanulmány

A Schiller Csoport több önálló, gépjárműkereskedelemmel foglalkozó vállalkozás, mely különböző márkák értékesítésével, szervizelésével foglalkozik. A több, mint 200 főt foglalkoztató vállalkozás 7 telephelyen végzi tevékenységét, a géjárműkereskedelem minden területén, beleértve a bérautó kölcsönzést, flottakezelést, karambolos javítást. Jelenleg 7 márkát képvisel Budapest szerte, melyek közül az Opel tekintetében, évek óta piacvezető.
A cégcsoport tevékenysége során több különböző szoftveres megoldást alkalmazott, a forgalmazott márkák kiszolgálására, elkülönítve egymástól az operatív ügyvitelt és a háttérfolyamtokat feldolgozó számvitelt. A csoport folyamatos bővülésével, fejlődésével a controlling tekékenység, illetve a döntéselőkészítési folyamat, valamnt az egységes ügyfélkezelési gyakorlat kezdett megoldhatatlan nehézségekbe ütközni. Szükség volt egy olyan integrált vállalirányítási megoldásra, amely márkafüggetlen, de képes kezelni a különböző márkák importőri elvárásait, alkalmas a konszolidált cégkezelésre és egységes ügyféladatbázist tartalmaz. Egyúttal a bevezetés során a különböző korábban használt szoffverek adatait képes integrálni, valamint rugalmasan fejleszthető és bővíthető, ezáltal nyitva hagyva a cégcsoport továbbfejlődésének lehetőségét.
A cégcsoportnál 2002-ben kezdődött az MGS-IVISZ vállaltirányítási rendszer bevezetése egyégesen, minden területet integrálva. A bevezetés zökkenőmentesen a felhasználást támogató szakemberek folyamatos jelenléte mellett, 2 hónap alatt lezajlott. A bevezetést követő hónapokban azonnal jelentkezett a controlling által szolgáltatott adatokban az integráltság előnye. Az összefűzött és egységes rendszerben kezelt ügyviteli és számviteli moduloknak köszönhetően a háttéradminisztrációs terhek jelentősen csökkentek. Az így felszabadult munkaerőkapacítás átcsoportíthatóvá vált. Az ügyfélkezelésnek, illetve a bevezetett CRM modulnak köszönhetően kialakulhatott a modern BDC menedzselés, melynek eredményeképpen a cégcsoport számokban képes mérni ügyfélszerzési és -megtartási hatékonyságát. A folymatosan fejlődő vállalatirányítási rendszerünk nagymértékben hozzásegítette a cégcsoportot - és segíti folymatosan - a piacvezető szerepének megőrzéséhez.