Powersoft Business Solution SRL

Powersoft Business Solution SRL

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Vállalatirányítási rendszerünk főként termeléssel és kereskedelemmel foglalkozó, kis és közepes méretű vállalkozásoknál fut. De referenciáink között akad jó néhány példa kizárólag kereskedelmi tevékenységet végző vállalkozásokra, mikro méretű, és európai viszonylatban is nagynak mondható cégekre.
Minden projektünkre az jellemző, hogy Megoldást nyújtunk megrendelőinknek, akik elégedettek velünk és hosszú távon elkötelezték magukat mellettünk. Büszkék vagyunk rájuk és hiszünk abban, hogy sikereiket egy kicsit nekünk is köszönhetik.
Rugalmas a rendszerünk, melyet az Ön kívánságai szerint, akár folyamati szinten is testreszabunk. Rugalmasak a tanácsadóink, akik alkalmazkodnak az Önök lehetőségeihez, kéréseihez. Rugalmas az árképzésünk, így az Önnek legmegfelelőbb konstrukciót kínáljuk.

Esettanulmány

A cég a magyarországi csapágyforgalmazók minőségi tömítéstechnikai beszállítója. Exportra és első beépítésre is szállít. 30 munkatárssal és 3 telephellyel összesen mintegy 2800 m2 raktár és irodaterülettel állnak ügyfeleik rendelkezésére. Céljuk, hogy a tömítéspiacon a legszélesebb választékot nyújtsák, valamint olyan készletmennyiségekkel rendelkeznek, ami nagyobb darabszámokra leadott vevői megrendelések azonnali teljesítését is lehetővé teszi.
Elvárás volt a beszerzési folyamat testreszabása, magyar és román oldalon egyaránt. Speciális fejlesztésünk segítségével a rendszer folyamatosan figyeli az árrés mértékét, negatív eltérés esetén pedig értesíti a felhasználót, aki eldöntheti, hogy módosít-e a rendszer javaslata alapján.
Kialakításra került egy közös cikkszámrendszer, amivel a magyar és a román telephely be tudja azonosítani egymás cikkeit. Beszállítónkénti árak vannak használatban, tudnunk kell, hogy melyik cikk, melyik beszállítótól, mikor, mennyiért érkezett.
Könnyíti a felhasználók munkáját, hogy a rendszer képes a beszerzési rendelésekre javaslatot tenni. A rendszer a javaslattételnél több szempontot is figyelembe vesz, hogy a felhasználó mindig az optimális készletet tarthassa raktáron:
- Minimális, optimális, maximális készletszint figyelése
- Vevői rendelések figyelése
- Folyamatban lévő szállítói rendelések figyelése
- Termelési adatok figyelése
- Korábbi időszakok forgalmának figyelése
Természetesen ezek a lehetőségek a felhasználó által beállíthatók, szabadon kombinálhatók. A javasolt beszerzési lista alapján lehet Beszerzési rendelés bizonylatokat, vagy raktárközi mozgás bizonylatokat generálni. A bizonylatok generálása nem automatikus, a felhasználónak mindig lehetősége van a módosításra az optimális rendelés eléréséhez.
Az értékesítés egy része webshopon keresztül történik, itt közvetlenül tudnak leadni rendeléseket, illetve lehetőség van ajánlatokat kérni egyedi gyártásokra is.