CORVUS TELECOM Informatikai és Távközlési Korlátolt Felelősségű Társaság

CORVUS TELECOM Informatikai és Távközlési Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cegbemutató
A Corvus Telecom Kft. internet és VOIP telefon szolgáltatást nyújt a térség önkormányzatai és vállalkozási számára. A cég arra törekszik, hogy a létező legmodernebb és viszonylag megfizethető IT eszközöket és technológiákat biztosítsa ügyfeleinek. Nem csak hozzáférés létesítése szintjén foglalkozik az Internettel, hanem WEB oldalakat is készít, publikál, karbantart, valamint tartalmat is szolgáltat (WEB hosting), virtuális és normál WEB szervereket is telepít, üzemeltet.
Temékeink
Esettanulmány
A Humán Kft. (Borsod Abaúj Zemplén Megye, 6 főt foglalkoztató szolgáltató) 1989-ben azzal a célkitűzéssel alakult, hogy megbízható és versenyképes számítástechnikai, informatikai és hálózati megoldásokat nyújtson ügyfelei számára. Fő feladatának tekinti, hogy segítse üzleti partnereit az optimális informatikai megoldás megtalálásában a mai, gyorsan változó környezeti feltételek között is. Ez megkívánja új, előremutató technológiák alkalmazását a rendszertervezéstől az üzembe helyezésig terjedő számítástechnikai alkalmazás minden fázisában és minden eszközében.
Manapság a felhasználók jelentős többsége nem tudja kezelni, értelmezni, megoldani a kisebb nem hardware-es problémákat, hibákat. A régi rendszerben ezeket, rögtön telefonon, mint elháríthatatlan hibaként jelentették be, és azonnali kiszállást, javítást kértek. A Help Desk és Ügyfélközpont segítségével hiba észlelés esetén az ügyfél bejelenti a problémáját, amelyre ingyenes VOIP vonalon történő visszahívással reagál, és egy előre meghatározott metódus alapján részletesen átbeszélve és ez által megtalálva a hiba forrását, esetleg képernyőt átvéve, az ügyféllel közösen hárítja el az észlelt problémát.
A megvalósított projekt során számos, egyedi, új tartalmakkal feltöltött, keresőbarát, ügyfélközpontú weboldalt és ügyfélportált alakítottunk ki, integrált Help Desk szolgáltatással, személyre szabott ügyfélkezeléssel.
A Help Desk és Ügyfélközpont segítségével hiba észlelés esetén az ügyfél bejelenti a problémáját, amelyre ingyenes VOIP vonalon történő visszahívással reagál, és egy előre meghatározott metódus alapján részletesen átbeszélve és ez által megtalálva a hiba forrását, esetleg képernyőt átvéve, az ügyféllel közösen hárítja el az észlelt problémát.
A megvalósított projekt során számos, egyedi, új tartalmakkal feltöltött, keresőbarát, ügyfélközpontú weboldalt és ügyfélportált alakítottunk ki, integrált Help Desk szolgáltatással, személyre szabott ügyfélkezeléssel.