NETLOCK Informatikai és Hálózatbiztonsági Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

NETLOCK Informatikai és Hálózatbiztonsági Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

A NETLOCK alaptevékenysége a hitelesítés szolgáltatás, amely mellett a PKI-tanácsadás és a PKI-rendszerintegráció területén is igénybe vehetők szolgáltatásai. Így az ügyfelek teljes körű szolgáltatást és támogatást kapnak az új, elektronikus aláírást használó folyamatok, illetve technológia bevezetése során. A cég munkatársainak kiemelkedő szakmai tudása és átfogó piacismerete teszi lehetővé, hogy ügyfeleink a lehető legmagasabb színvonalú szolgáltatásokhoz juthassanak hozzá. A NETLOCK kreatív csapata folyamatosan azon dolgozik, hogy alaptevékenysége mellett új, innovatív szolgáltatásokat is indítson, illetve azokban részt vegyen. E megoldások a közösségi szolgáltatások igénybevételét modernizálják, illetve lehetővé teszik a környezettudatosabb, a papír nélküli munkavégzést, nagyfokú adatbiztonság és hiteles kommunikáció mellett.

Esettanulmány

Nemzetközi futár és fuvarozó cég. Hazánkban körülbelül 700 munkavállalóval és éves 10 milliárd forintos árbevétellel.
A cég szeretett volna hiteles elektronikus számlát kiállítani, azonban biztonsági és gazdasági szempontból nem tartották megfelelőnek a számlázás kiszervezését online számlázóhoz. A jogszabályi környezetet megvizsgálva jutott el hozzánk a szervezet.
A hiteles e-számla feltétele az elektronikus aláírás, ezért minden egyes kiállított számlát alá kell írnunk. Mivel ez egyesével szinte lehetetlen, ezért egy nagy teljesítményű aláíró szervert telepítettünk az ügyfélnél, amely tömegesen tudja aláírni a dokumentumokat anélkül, hogy meberi beavatkozás szükséges lenne. Az SAP számlázó rendszerüket REST API interface-en keresztül összekötöttük a szoftverrel, így a folyamat teljesen automatikus, és észrevétlen a felhasználó szempontjából.
Az ügyfél a bevezetést követően meg tudja spórolni a számla kiküldésének és nyomtatásának díját, ami több millió forint megtérülést eredményez a szervezet életében.
Az e-számla küldés után a fogadásra is külön projektet indítottunk. A rendszer segítségével hitelesen tudja a szervezet a beérkező számlákat kezelni akár papír alapúról, akár elektronikusról beszélünk. Ezen kívül a NAV 2.0-nak és beépített OCR technológiának köszönhetően a számla feldolgozási ideje is az átlagos 1,5 percről, 18 másodpercre csökkent. Ezzel hatalmas erőforrásigénytől óvtuk meg az ügyfelet.