PmCode Számítástechnikai Szolgáltató és Kereskedelmi Kft.

PmCode Számítástechnikai Szolgáltató és Kereskedelmi Kft.

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest
Cegbemutató
A PmCode Kft. 1994-ben alakult Korlátolt Felelősségű Társaság. A legfőbb tevékenységi profil a szoftverfejlesztés. Napjainkban az ügyviteli, kereskedelmi és a vállalatirányítási rendszerek felügyelete és fejlesztése történik windows alapokon.

Elsősorban a minőségre próbáltunk és próbálunk hangsúlyt fektetni, ami azt jelenti, hogy nem tucatprogramot készítünk, hanem egy alaposan megtervezett és felépített rendszert, mellyel a programfelhasználó minden igényét igyekszünk kielégíteni. Különös tekintettel vagyunk az ügyfélkapcsolat ápolására, mert úgy gondoljuk, hogy a felhasználók többsége igényli és sok esetben elvárja, hogy az általa használt program készítőjével akár napi kontaktusban is lehessen. Egy telefonos segítség többet ér mindenki számára, mint a felhasználói kézikönyv többszöri olvasás utáni értelmezése.


A múlt: A szoftverfejlesztés a vállalkozás első két-három évében elsősorban a DOS alapokon, Clipper programnyelven íródott ügyviteli rendszermodulok finomításával telt el. Újabb és újabb programmodulokkal egészítettük ki az induláskori állapotot, megpróbálva ezzel komplett rendszerré összekovácsolni a modulokat. Ekkor még egy program összetett módon is működött. 1996-ban már elértük azt, hogy a program egyes alkotóelemei akkorára duzzadtak, hogy további bontásra volt szükség programmodulok szempontjából. Ez a váltás az addig már felhasználóként meglévő ügyfeleinknél is érvényesült, mivel csak így tudtuk tovább bővíteni a programok tudását, kényelmesebbé téve ezáltal a felhasználók munkáját.

A Windows forradalma: A technikai hardver háttér rohamos fejlődése 2001-ben arra késztetett bennünket is, hogy Windows alapokra kell helyezni az ügyviteli szoftverek minden elemét. A folyamatos rendszerfelügyeletek mellett fokozatosan felépítettük a Delphi programnyelven íródott Windows alapú rendszerünket, mely kihasználva az operációs rendszer adta előnyöket, egy programba integrálódott. Természetesen nem szakítottunk azon hagyományainkkal, hogy a program moduláris felépítésű, azaz felhasználók igényétől és pénztárcájától függően csak az általuk megjelölt funkciókat végzik. Az említett általános programrendszer fejlesztése és felügyelete mellett speciális programok is készültek ezen programok alapjaira, melyek egyes ügyfeleink tevékenységéből adódóan váltak különbözővé a mások által használttól. Az egyedi programok a szakterületet irányító intézetek által jóvá lettek hagyatva, engedélyezve ezáltal használhatóságukat (pl.: Országos Gyógyszerészeti Intézet, NAV (korábban Vám- és Pénzügyőrség). A programmodulok gyarapodása a felhasználók számának bővülésével is járt.

A jelen: Az eltelt 20 év során folyamatosan, mondhatni egyenletes arányban bővült ügyfélkörünk, ami mára meghaladja az 500-at. Ebből természetesen folyamatos változások (felszámolások, átalakulások) miatt két kategóriába rendezhetők ezen ügyfelek száma. Az egyik a programot ma már nem használók köre, a másik ami bennünket igazán érint, az az aktív felhasználók köre. Jelenleg több mint 400 olyan cég van, akiről biztosan tudjuk, hogy programjainkat aktívan használja. További 50 olyan cég van véleményünk szerint, aki feltételezhető, hogy a tőlünk vásárolt programját használja, ezekkel nem vagyunk napi kapcsolatban, ezért tudomásunk sincs arról, hogy esetlegesen váltottak volna program terén.
Az általános kereskedelmi és ügyviteli programcsomagok mellett rendelkezünk egyedi speciális szakterületekre fejlesztett szoftverekkel is.
Esettanulmány
Nagy hagyományokkal rendelkező édesipari termékek gyártását fogalmazását végzi a Borsod-Abaúj-Zemplén megyei vállalkozás. Több telephelyen történik a gyártás és a kereskedelmi termékek raktározása, A minőségi termékgyártás koordinálásához és a kereskedelmi tevékenységhez illetve ezek adminisztrációs kötelezettségeinek teljesítéséhez nem rendelkeztek megfelelő szoftver rendszerrel.
A korábbi, jelentős többségében manuális bizonylatokat akarták egy komplett rendszerbe integrálni . Az önállóan működő, egyes programok kiváltását egy komplett ügyviteli rendszerrel szerették volna megoldani, csökkentve ezzel az adminisztrációs feladatokat. A hatékonyság növelése volt az egyik célkitűzés, valamint a növekedés üteme is megkövetelte ezen lépés mielőbbi megvalósítását.
A PmCode NextStep Kereskedelmi és Ügyviteli Rendszer (Jelenleg NextStep PRO). a vállalkozás ügyvitelében jelentős változást eredményezett. Leegyszerűsödtek az adminisztrációs folyamatok, csökkent a bizonylatok feldolgozási ideje, naprakész információk állnak a vállalatvezetés rendelkezésére. Tárgyalási alapot képező pénzügyi és likviditási információk sokasága segíti a cégvezetést, naprakészek az információk. A bizonylatok az integrált rendszer előnyeit kihasználva azonnal feldolgozhatók a további ügyviteli folyamatokban.