In mid Air ERP Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

In mid Air ERP Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cegbemutató
Az IMA ERP csapatában másként tekintünk a vállalatirányítási rendszerekre. Ez működésünk két fontos alappillérében is megjelenik.
Egyrészt felhő alapú vállalatirányítási rendszerünk van, melyhez nem szükséges saját szerver beszerzése és üzemeltetése.
Másrészt havi díjas előfizetéses rendszerben érhető el a rendszer, melyben a havidíj tartalmazza a teljes funkcionalitást, és a jogszabálykövetést is.

Erősségként szeretnénk kiemelni, hogy integrált rendszerben teljes értékű pénzügyi és könyvelési funkcionalitással tudjuk támogatni partnereinket. Erre épül a készletkezelésünk és további célterületeket kiszolgáló megoldásaink, például:
- hűtéstechnikai szervízcégek munkafolyamatainak kezelése
- webshopból történő vevői rendelések importálása
- rendezvénytechnikai ajánlatkészítés támogatása
- időszaki ellenőrzést igénylő eszközök nyilvántartása, tűzvédelem és munkavédelem területén
Nyitottak vagyunk meglévő eszközeink bővítésére és igény szerinti alakítására.
Temékeink
Esettanulmány
Országosan ismert, dunántúli régióban piac vezetők között megtalálható kisebb KKV.
Sok apró piaci szereplő és pár nagy jellemzi a piacot.

Az ügyfelek jellemzően vendéglátóhelyek, szállodák és olyan vállalkozások / üzemek / gyárak, ahol komoly mennyiségben fogynak tisztítószerek.

Többségében külföldi gyártók termékeit kínálják, melyeket elsődleges, de nem kizárólagos importőrként hoznak az országba. Ezen gyártókkal évtizedes partneri viszony eredményeképp kedvező feltételekkel tudnak együttműködni, ezzel előnyhöz jutva a hazai piacon.
Korábban helyben telepített dobozos szoftvereket alkalmaztak, melyek nehezen szolgálták ki a két telephely párhuzamos működését, valamint a szoftverek gyártója nem volt nyitott az egyedi igények kiszolgálására.
Technológiai háttér:
Felhő alapú rendszerként az IMA könnyen tudja támogatni a több telephelyes munkavégzést, szerver beruházás nélkül is.

A kereskedelmi tevékenységet ellátó kollégák igényei alapján bővítettük a vevői rendelések kezelését, így jelen formájában az IMA funkcionalitása széles körben alkalmas a vevői rendelések kezelésével kapcsolatos feladatok ellátására, pl: státuszok kezelése, szállítási határidő, mód, tömeges nyomtatás a rendelések összekészítéséhez kiadási szállítólevelek, vagy számlák generálása.

Továbbá készletgazdálkodási feladatok ellátását is támogatjuk pl.: több készlet mennyiség nyilvántartása (készleten, foglalt, rendelésben foglalt), részletezett fogyási jelentések melyek alapját képezik a szállítói megrendeléseknek.

Integrált rendszer lévén elkerüljük a párhuzamos adminisztrációt, tehát a pénzügyi és készlet kezelési műveletek egyszerre végezhetőek el. Számlák pénzügyi információ (pl.: kiegyenlítés és annak ideje) egyszerre érhetőek el a készlet információkkal. Ennek köszönhetően csökkent az adminisztrációval töltött idő, miközben átláthatóbb működés lett az eredmény.

Következő lépésként pedig a webshopban történt vevői rendelés adatok importálása fog megvalósulni.

Weboldal: