ALPHA-VET Állatgyógyászati Korlátolt Felelősségű Társaság

ALPHA-VET Állatgyógyászati Korlátolt Felelősségű Társaság

Fejér megye, Budapest

Cégbemutató

Egy magyar nyelvű, az állatorvosi rendelők adminisztratív munkáját segítő, széles körben használt nyilvántartó program. Már több mint 10 éve segíti az állatorvosok munkáját. Folyamatos fejlesztésnek köszönhetően naprakész, rugalmas, könnyen áttekinthető, sokrétűen használható. Maximális segítséget nyújt a betegnyilvántartásban, a tulajdonosok tájékoztatásában és az állatorvosi munka és a praxismenedzsment értékelésében. Számos funkciója megkönnyíti a mindennapi feladatok elvégzését, lehetőséget ad a magas színvonalú állategészségügyi szolgáltatás nyújtásához, amit az állattartók elégedettsége is hűen tükröz.

Temékeink

Esettanulmány

A Székesfehérvári Állatkórház 1972-ben alapult. 1989-ben ebben az állatkórházban alapították az Állatorvostudományi Egyetem Székesfehérvári Gyakorló Klinikája Kft.-t, amely 1996-tól Alpha-Vet Kft. néven működik tovább és továbbra is az Állatorvostudományi Egyetem gyakorlati képzési helye.
Hivatása és egyben fő tevékenysége az állat-egészségügyi ellátás. E kórház a régióban az egyik legjobban felszerelt és legnagyobb betegforgalmat ellátó állategészségügyi egysége. Működése egyedülálló: 0-24 óráig várja a gyógykezelésre szoruló állatokat. A kórházi ellátásokat 10 fő állatorvos és 5 fő állatorvosi asszisztens látja el.
A kórház tulajdonosa, az Alpha-Vet Kft. középvállalkozás, mely 340 fő alkalmazottat foglalkoztat.

Az Alpha-Vet állatkórház méretéből és sokrétű állategészségügyi szolgáltatási profiljának megfelelően rendkívül szerteágazó feladatokat végez. Az alábbi üzleti jellegű problémák megoldása segítené az állatkórház üzleti fejlődését.
Időbeosztás ütemezése, online kapcsolattartás: Egy ekkora pacientúrával rendelkező állatkórház esetében napi kihívásokat jelent a pontos időbeosztás, a szolgáltatások megfelelő ütemezése. A jelenlegi pandémiás időszakban kiemelt fontosságú a vizsgálatra váró ügyfelek torlódásának elkerülése a váróteremben. Az online időpontfoglalás lehetősége megoldást jelenthet erre a problémára, mert az időpontra érkező paciensek elkerülhetik a személyes kontaktus veszélyét. Szintén egészségügyi okokból felmerült az igény a telemedicina szolgáltatás bevezetésére, amivel a távolról érkező gazdik, vagy kontrollra, rutin vizsgálatra bejelentkezett paciensek online formában tudnának konzultálni állatorvosukkal. A vizsgálat során történő gyógyszerfelírás nehézségét is meg kell oldani , a felírt gyógyszer receptjét is elektronikus formában lehetne megküldeni az ügyfélnek.
Laborvizsgálatok: Az állatkórház speciális laborvizsgálatok elvégzésére is alkalmas. Ezen vizsgálatok elvégzéséhez piacvezető laborvizsgálati eszközök állnak rendelkezésre. Hatékony lehet ezen eszközök szinkronizált összekötése a napi munkára használt szoftverrel, amivel hatékonyabban lehetne vizsgálati eredményeket rögzíteni az egyes paciensek kórlapjához.
NAV adatszolgáltatási kötelezettség: A NAV 2021.március végétől kötelezően bevezeti az adatszolgáltatási kötelezettséget minden kiállított számla esetén. A szoftver jelenleg is alkalmas NAV által elfogadott számla kiállítására, a mindennapi gyakorlatban azonban elengedhetetlen a NAV-al való direkt összekötés lehetősége
Kommunikáció a paciensekkel: A hagyományos email és sms formán kívül felmerült az igény az ügyfelek direkt megszólítása kérdőívek formájában is. Az ügyfélközpontú szemlélet erősítésére felmérések, kérdőívek kiküldésére is
A Doki for Vets egy agilisan fejlesztett, az ügyfelek elvárásaira dinamikusan reagáló szoftver. A folyamatosan változó piaci és digitális elvárásoknak igyekszünk folyamatosan megfelelni, ugyanakkor nem tévesztjük szem elől a felhasználók részéről felmerülő egyedi igényeket sem.
Az előző fejezetben felsorolt üzleti problémákra a doki for Vets szoftver az alábbi lehetőségeket kínálja.

Időbeosztás ütemezése, online kapcsolattartás: A Doki for Vets egy Online időpontfoglaló segítségével biztosítja az Állatkórház honlapjáról bejelentkező paciensek ellátását. Ezzel megoldást teremt a párhuzamosan érkező páciensek váróteremben történő torlódásának elkerülésére. A Telemedicina modul alkalmassá tette a szoftvert egy online, chat formában történő kezelés lebonyolítására. A vizsgálat során az e-recept emailben történő elküldésével pedig a gyógyszeres kezelés is megvalósítható elektronikus formában.
Laborvizsgálatok: Több piacvezető labordiagnosztikai eszköz(Abaxis, Labalyse, IDEXX) szinkronizált összekötését valósítottuk meg a szoftverben. Ennek segítségével laborvizsgálati kérések küldése és laboreredmények beolvasása integrált módon végezhető. Az eredmények ezáltal direkt módon tárolhatók a szoftver adatbázisában is.
NAV adatszolgáltatási kötelezettség: A program felkészülten állt a törvényi változások elé, így már jelenleg is használható formában küldi be a NAV felé a kiállított számlákat(NAV 3.0 verzió). A folyamat teljesen automatizált, így semmi plusz művelet nem lassítja a felhasználó napi munkáját. A program figyelmeztetést küld minden NAV által visszadobot, hibásan feltöltött számláról. Így kiküszöbölhető a figyelmetlenségből történő hibás adatszolgáltatás.
Kommunikáció a paciensekkel: egy újabb kommunikációs felülettel bővítettük a szoftver kínálatát. A programból közvetlenül kiküldöhető kérdőív segítségével közérdekű kérdéseket, információkat kérhet ügyfeleitől, amivel az ügyfélközpontú szemlélet előnyös arculatát alakítja ki a tulajdonosok körében. Többek közöt