SK Trend Kereskedelmi és Szolgáltató Informatikai Kft.

SK Trend Kereskedelmi és Szolgáltató Informatikai Kft.

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cegbemutató
Az SK Trend Kft. a magyarországi biztosítási és pénzügyi informatikai rendszerek piacának meghatározó szereplője. A tizenhárom éves múlttal rendelkező vállalatunk, biztosítási informatikai rendszerek fejlesztésével és ezek üzemeltetésével foglalkozik.
Tevékenységünk kiterjed az alkuszok, a többes ügynökök, a biztosítótársaságok, valamint az egyéb pénzügyi vállalkozások igényeinek professzionális kiszolgálására. Termékeink alkalmasak mind a kisebb, mind a nagyobb piaci szereplők elvárásainak kielégítésére. Legyen szó akár tarifáló és ajánlatkészítő, vagy szerződésnyilvántartó és jutalékelszámoló rendszerekről, az ügyfélkapcsolati munkát támogató megoldásokról, vagy a teljes online megjelenésről, az SK Trend teljes körű szolgáltatással támogatja partnereit céljaik elérésében. Az üzletágban piacvezető szerepet betöltve, több mint 230 független biztosításközvetítő cégnek nyújtunk széleskörű, megbízható szolgáltatásokat. Termékeinket folyamatosan, a meglévő piaci igények alapján fejlesztjük
Esettanulmány
A magyar biztosításközvetítői piacon jelenleg kb. 400 vállakozás tevékenykedik. Ebből 200 vállakozás az SK Trend Kft. rendszereit használja. Jelen esettanulmányban az egyik meghatározó budapesti székhelyű, de országos hálózattal rendelkező partnerünk esetét mutatjuk be. A cég 25 alkalmazottal rendelkezik, de szerződéses viszonyban több 100 üzletkötöt foglalkoztatnak országszerte. Ezen felül több gépjárműkereskedéssel is együttműködnek a biztosítási szerződések megkötése területén. Néhány éve egy másik vállalkozással összefogva beléptek az életbiztosítások területére is. A management elkötelezett a modern informatikai megoldások mellett és keresi a költséghatékony, integrált IT megoldásokat, amiver versenyképességét tovább tudja növelni.
Partnerünk már több mint 10 éve használta az SK Trend Kft. által előállított a biztosítótársaságok Web szolgáltatásaival kommunikáló tarifáló motorjainkat, de a front end megoldásait és a back office rendszerét saját fejlesztéssel oldotta meg. Paici sajátosság miatt a front end oldalon folyamatos karbantartást kell végrehajtani a biztosítási termékek és a felügyeleti elvárások miatt, ami jelentős pénzügyi megterhelést jelentett partnerünk számára. Bár a front end rendszerének lecserélése komoly kockázatokat jelentett, a hatékony működés érdekében úgy döntöttek, 4 évvel ezelőtt úgy döntöttek, hogy a saját fejlesztést leállítják, és implementálják cégünk front end rendszerét. Továbbra is megtartva a Back- Office rendszert saját fejlesztésben.
A CKB rendszer aktuális verziójának bevezetésére 6 hónap állt rendelkezésünkre. Ez idő alatt le kellett fejleszteni a CKB rendszerben az összes olyan egyedi funkciót, amit partnerünk korábban használt, egyedi fejlesztésű szoftvere tudott. 3 hónapos felmérés, konzultáció, és rendszerszervezési tevékenység után indult meg a CKB rendszer testreszabása, és továbbfejlesztése partnerünk igényei alapján. A rendszer élesítése határidőre megtörtént, a kisebb hibák javítása éles működés mellett továbnbi 3 hónap alatt valósult meg. Az átállás és a fejlesztések eredményeként, partnerünk a korábbi fejlesztési és üzemeltetési költségek töredékéért veszi igénybe a szolgáltatást, egy jóval szélesebb termékkör és szolgáltatás csomag használata mellett. A fejlesztés átadása után is folyamatosan érkeznek továbbfejlesztési igények, amit cégünk rövid határidőre, rendkívül ár-érték arányos díjak mellett végez. Jelenleg a Back-Offiec rendszerből elérhető adatok Front-end rendszrbe szinkronizálásán dolgozunk, ami tovább növeli majd az üzeletkötők és az adminisztrátorok hatékonyságát.