IKRON Fejlesztő és Szolgáltató Kft.

IKRON Fejlesztő és Szolgáltató Kft.

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest
Cegbemutató
Az IKRON Fejlesztő és Szolgáltató Kft. szakmai története 2002-ben kezdődött. Cégünk kezdetben elsősorban egyedi szoftverfejlesztésekkel foglalkozott, később ez alap-, majd kiterjesztett rendszerfelügyeleti, illetve rendszerintegrációs szolgáltatások nyújtásával bővült. Jelenleg a cég termékei között az egyik zászlóshajó a PEAS Vállalatirányítási Rendszer, amely teljes egészében saját fejlesztésű szoftver, kifejezetten a magyar KKV-k részére lett kifejlesztve. Összességében olyan teljes körű információ-technológiai megoldásokat nyújtunk a piacon, amelyek segítségével a cégek könnyebben és gazdaságosabban végezhetik tevékenységüket.
A szolgáltatásaink minőségének javítása érdekében ISO 9001 típusú minőségirányítási rendszert vezettünk be 2007-ben.

Cégünk több szakmai szervezetben is részt vesz: 2005 óta pártoló tagként segítjük a Magyar Kábelkommunikációs Szövetség munkáját, 2006 óta tagjai vagyunk a Magyar Outsourcing Szövetségnek, valamint tagjai vagyunk a Szoftveripari Innovációs Pólus Klaszternek. Szorosan együttműködünk a Szegedi Tudományegyetemmel.

Munkatársaink rendszertervezők, -fejlesztők, webdesignerek és rendszergazdák. Az IKRON Kft. 50 állandó kollégája mellett számos külső szakértő segíti a magas színvonalú munkát. Mindennek köszönhetően az ügyfelek stabil és megbízható partnerként támaszkodnak ránk.
Esettanulmány
Minden vállalkozás gazdaságos működésének és nyereséges fenntartásának elengedhetetlen feltételévé vált egy vállalatirányítási rendszer megléte. A kapitalista erkölcsök mentén szerveződő szabad piacon az ERP-k egyre szélesebb spektruma jelenik meg, így az azt alkalmazni kívánó vállalkozások a bevezetés pillanatában nehéz döntés előtt állnak. De melyek azok a kritériumok, amik alapján választanak? Ha korábban mégsem a legmegfelelőbb rendszer mellett tették le voksukat, mennyivel nyújthat többet egy másik? Az IKRON Kft. Rádió88-cal készített esettanulmánya választ adhat ezen egyszerűnek tűnő, ám mégis bonyolult kérdésekre.
Váczi Zoltán gazdasági vezetővel és Nacsa Norbert programigazgatóval folytatott beszélgetésünk során kiderült, hogy a Rádió88 korábbi működésének legfőbb problémáját a használatban lévő heterogén ügyviteli szoftverek integritásának hiánya jelentette. Az egyik program a munkával kapcsolatos feladatokat kezelte, a másik a számlák, pénzügyek és a partnerek nyilvántartásáért volt felelős. Mivel tevékenységük alapvetően projektalapú munkavégzést igényel, fontos szempont volt a feladatok delegálhatósága és nyomonkövethetősége is, így esett választásuk a PEAS Vállalatirányítási Rendszerre. A rádió több munkatársa végez irodán kívüli munkát. Éppen ezért, a kiválasztási folyamat meghatározó kritériuma volt a felhő alapú működés, mely lehetőséget biztosít az adatok helytől független, azonnali elérésére.
„Döntésünket tovább erősítette a PEAS logikus felépítésű modulstruktúrája, mely elősegíti és támogatja az akadálytalan munkavégzést.” – mondta Váczi Zoltán. Nem elhanyagolható továbbá az sem, hogy az ERP kifinomult, könnyen beállítható jogosultsági szintekkel védi a rádió adatait. Mindenki csak ahhoz fér hozzá, amire munkája elvégzéséhez szüksége van.

A beszélgetésből kiderült, hogy a rádióadó menedzsmentje, a rendszer inicializálása után, a vállalat működésében 20%-os hatékonyságjavulást tapasztalt. „Az említett szám azért tekinthető magasnak, mert az előző programokkal külön-külön is elégedettek voltunk.” - fűzte hozzá Nacsa Norbert, a rádió programigazgatója.

„A PEAS Vállalatirányítási Rendszer bevezetését követően az adatduplikációk megszűntek és a céges munkafolyamatok összehangolása és nyomon követése leegyszerűsödött. Ez azt eredményezte, hogy ügyfeleink biztosak lehetnek abban, hogy folyó ügyeik kezelésével és az azokhoz tartozó munkafolyamatokkal kapcsolatban mindig naprakész, pontos információkkal rendelkezünk. Véleményem szerint olyan esszenciális tényező ez, mely hozzásegít a fogyasztó és szolgáltató közti bizalmi kapcsolat kiépüléséhez.” - vonta le a konklúziót Váczi Zoltán.