SeaCon Europe Informatikai Fejlesztő és Tanácsadó Kft

SeaCon Europe Informatikai Fejlesztő és Tanácsadó Kft

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest

Cégbemutató

A magyar magántulajdonban levő Seacon Europe Informatikai Fejlesztő és Informatikai Tanácsadó Kft. 2005-ben jött létre. A vállalkozás a kezdetek óta szoftverfejlesztésre és tanácsadásra specializálódott. Cégünk fő profilja az üzletviteli folyamatokat támogató alkalmazások tervezése, fejlesztése. Széleskörű Oracle, Microsoft kompetenciával, valamint tapasztalt projektvezetői háttérrel rendelkezünk. Kiemelten foglalkozunk információ és vagyonvédelmi megoldásokkal, desktop, webes és mobil eszközbázisok mindegyikén.
Sokrétű szakmai tapasztalatunknak köszönhetően nagyszámú sikeres projektet valósítottunk meg. Kiemelten büszkék vagyunk a nem szokványos - nagy létszámú, nemzetközi összetételű, illetve kiemelt biztonsági követelményeknek eleget tévő - projektekben elért eredményeinkre.
Működésünk alappillérei a széleskörű szakmai kompetencia, az évek során kialakított partnerkapcsolati hálózat, valamint a legmodernebb informatikai háttér és piacvezető szoftver technológia. Küldetésünk, hogy támogassuk Ügyfeleinket a kitűzött üzleti céljaik sikeres elérésében. A komplex egyedi fejlesztések mellett testre szabható típusrendszereket is kínálunk, amelyek gyors és hatékony megoldást nyújtanak az ügyfelek tipizálható üzleti problémáira. Ezáltal a nagyvállalati szektor mellett immár a kis-, és középvállalatok számára is tudunk hatékony és árban kedvező megoldást nyújtani, megtartva a megszokott magas minőséget.
A kiemelkedő minőség a Seacon Europe-nál alapkövetelmény. MSZ EN ISO 9001:2009 és az MSZ ISO/IEC 27001:2014 szabványok szerinti minőség- és információbiztonsági minősítéssel rendelkezünk.
A tulajdonosok elkötelezettségét tükrözi a KKV szektorban nem jellemző magas törzstőke, valamint a nagyszámú innovációs projektben való részvétel.
A Seacon Europe alapítója, és 2006 óta aktív tagja az akkreditációval rendelkező Innoskart Informatikai Klaszternek, amelyre támaszkodva cégünk folyamatosan bővíti kompetencia körét, gazdasági és technológiai hátterét. Saját szakmai erőforrásaink mellett több egyetemmel és egy műszaki főiskolával is együttműködünk.
Ügyfeleinkkel is a hosszú távú partner kapcsolat kialakítására törekszünk, partnereink visszajelzése és a közös projektek eredményei szerint sikerrel. Az üzleti sikerek mellett jelentős szakmai elismerésekben is részesültünk. Például elnyertük a Legjobb Magyar Innováció 2012 díjat.

Esettanulmány

Az esettanulmányban szereplő Kft 2011-ben alakult, hogy testvérvállalatának gépjárműparkját flottakezelés formájában kezelje. Azóta számos új ügyféllel rendelkezik, egyre dominánsabb szereplőjévé vált ennek az üzletágnak. A flottakezelésen kívül klasszikus lízing finanszírozási formákkal is foglalkozik. Így mondhatjuk, hogy az igények széles skálájára tud megoldást biztosítani. Olyan márkakereskedésekkel, szervizekkel, biztosítótársaságokkal és bankokkal állnak partneri kapcsolatban, akik nem csak elfogadják, de magukénak is érzik értékeit, törekvéseit. Ügyfeleink számára garantálják a kiemelt minőségű, biztonságos és széleskörű szolgáltatást, kedvező áron.
A Kft pesti telephellyel működik, alkalmazottak száma: 4 fő, éves árbevétele 2015-ben: 210.446 e ft, mérleg szerinti eredménye: 24.277 e ft volt

A Kft 2014. év elején úgy döntött, hogy az akkori szűk partnerkörből kilépve szolgáltatnának egy szélesebb ügyfélkörnek is. 2014-es átlag autó értékesítésük, bérlésük 60 autó/ év volt. Ezt szerették volna 2 éven belül kb. 200 autóig bővíteni.Nem rendelkeztek flottakezelő szoftverrel, de egy ekkora létszámú járműpark nyilvántartására és menedzselésére nélkülözhetetlen vált egy naprakész informatikai nyilvántartás. A megnövekedett gépjármű állomány magas szintű menedzselése nagymértékű adminisztrációs terhet ró majd a cégre. Az aktuális állapot áttekintéséhez összetett, sokszereplős és számos lépésből álló ügyviteli folyamatok végrehajtása szükséges.
Programmal szembeni elvárások:
-Könnyű kezelhetőség,
-Ügyfélablakos bejelentkezés lehetősége,
-Kétszintű jogosultsági rendszer,
-Gépjárművek és felszereléseik nyilvántartása,
-Műszaki adatok nyilvántartása,
-Szerviz események támogatása,
-Káresemények kezelése,
-Riasztások (emlékeztetők) és riportok kezelése,
-Komplett dokumentumkezelés (lízingeléssel összefüggő mellékletek és egyéb dokumentumok előállítása programon keresztül),
-Zárt végű pénzügyi lízing kezelése,
-Üzemanyagkártya nyilvántartása, használata, elszámolása
-Kereskedelmi funkciók (ajánlat adás, megrendelés, szerződés, valamint azok nyilvántartása)
-Csoportképzési lehetőség
-Angol nyelvű számla készítése
-Számla átadási interfész kialakítása az SDS (Számadó) rendszer felé, a megadott specifikáció szerint
-Marzs számítási algoritmus feldolgozása az ajánlat készítésével párhuzamosan
A piacon jelenleg többnyire nem található a cégek egyedi igényeire szabott eszköz, amely a meglévő rendszerekhez könnyen és egyszerűen illeszthető lenne, valamint kiszolgálná a flottakezelők egyedi igényeit. Ebben nyújt segítséget a Seacon Europe SeaFleet rendszere, ami a 10-20 autós flottáktól az akár több ezer autós flottákig képes .támogatást adni, sokkal pontosabbá téve a nyilvántartást, segítve a gazdaságossági kimutatásokat és a napi, operatív munkát.
2014. decemberében szerződéskötésre került sor. A program telepítése a felhasználók oktatását követően, 2015. január 15-én elindult az éles rendszer működése. A SeaFleet (www.seafleet.hu) rendszer az alábbi funkcionalitást kínálja mind a saját flottával rendelkező, mind a flottakezelő cégek számára:
Alapadatok és tartozékok
Alap és azonosító adatok
Műszaki adatok
Felszereltség, tartozékok
Dokumentumkezelés támogatása
Műszaki vizsga nyilvántartás
Gépek – vizsgálatok
Ügyintézés folyamat
toDo lista
Hatósági ügyintézési folyamat támogatása
Szabálysértések, közigazgatási bírságok nyilvántartása
Emlékeztető
Bejelentések
Szerviz
Km óra állás rögzítése
Szerviz események támogatása
Gumi események támogatása
Hibabejelentés
Hiba jóváhagyás
Munkalap generálás
Bérletek, kártyák, engedélyek
Autópálya matrica adatok nyilvántartása
Üzemanyagkártya nyilvántartása
Parkoló kártya és bérlet
Kiemelt övezetbe behajtási engedély
Mosó bérletek és mosatási adatok
Tárolási, behajtási adatok nyilvántartása, lakáson tárolás
Biztosítás és káresemény
Káresemény nyilvántartás
Biztosítások nyilvántartása
Káresemény elszámolás
Adózás és költségek
Adó nyilvántartás
Adó analitika
Költség számla rögzítése
Üzemanyag számlarészletező adatok feldolgozása
Tankolási adatok (szlip) rögzítése
Menetlevél kezelés
Kulcsos autó
Kulcsos autók kezelése
Gépjármű átadás – átvétel dokumentálása
Magánhasználat
Társasági jármű magán célú használata
Magán gépjárművek hivatali célú használata
Felelős használó ablak
Km óra állás bevitel, határidők kijelzése, (pl. hiba) bejelentések
Leasing, tartós bérlet
Ajánlatadás (standard árkalkuláció) támogatása
Ajánlati önköltség számítása
marzs számítás
Megrendelések kezelése ajánlatok alapján
Szerződés generálás
Számla kezelés
Bevezetést követően a Kft. adminisztrációs terhe csökkent, gépjármű nyilvántartásuk egyszerűsödött, egyúttal jóval pontosabbá vált.