AvERP Magyarország, Zámbó-Ker Kft.

AvERP Magyarország, Zámbó-Ker Kft.

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest

Cégbemutató

A kedvezményes termék és szolgáltatás az AvERP új generációs, integrált vállalatirányítási rendszer és annak cégre szabása, egyedi bevezetése.

A professzionális, licencdíjmentes AvERP vállalatirányítást egyre többen választják Európa-szerte. A siker nem véletlen: bármilyen cég teljes üzleti folyamatát megbízhatóan, egyedileg és teljesen rugalmasan meg tudjuk valósítani digitálisan és gazdaságosan!
Nemzetközi fejlesztői és felhasználói hálózat garantálja a folyamatos és a legszínvonalasabb naprakészséget.

Az AvERP sikeresen ötvözi a nyílt és a zárt forráskódú ERP rendszerek előnyeit. Ennek köszönhetően egy új fejezetet nyitott a vállalatirányítási rendszerek életében az AvERP, egy új generációs korszakot elindítva.

A szakértői konzultációk a bevezetés előtt és alatt, az optimálisan automatizált feladatok valamint az egyszeres adatbevitel garantálják vállalatának a hatékonyabb működést.

Mindezt pedig teljesen licencdíjmentesen! Önnek nem kell a licencekkel bajlódnia, nem veszi el az idejét az ezzel kapcsolatos adminisztráció, nem kerülhet kiszolgáltatott helyzetbe, és nincs semmilyen költsége!

Az AvERP Magyarország valódi garanciát biztosít a bevezetésre: amennyiben nem valósítjuk meg a specifikációban közösen meghatározott feladatokat, akkor Önnek nem kell fizetnie semmit!

Az AvERP egyediségének, teljes mértékű cégre szabhatóságának köszönhetően bármilyen iparágban biztosan megállja a helyét.
Erős moduljaink a Partnerkezelés (CRM), Raktározás-Logisztika, Projektkövetés-Projektkezelés, Gyártástervezés-Termelésirányítás, Bérlet-Bérbeadás, Értékesítés-Kereskedelem, Pénzügy-Főkönyv-Könyvelés, Bérszámfejtés, Dokumentumkezelés (DMS), Vezetői Információs Rendszer (VIR), Üzleti Intelligencia (BI), stb.

Önnek többé nincs szüksége különféle szoftverekre az üzletmenetének kezeléséhez, a fejlett integrációjával az AvERP egymaga képes minden folyamatot vezérelni!

Az AvERP rendszer rugalmasan kapcsolódik bármilyen mobileszközhöz, külső szoftverhez, webáruházhoz is.
Részfeladatok, egyedi megoldások programozását, bevezetését is vállaljuk. Különálló, speciális modulokat, modulrészeket is megvalósítunk, akár meglévő rendszerekhez illesztve is.

Esettanulmány

Az Ügyfél több országban vállal elsősorban épületvillamossági valamint ipari villamossági, automatizálási kivitelezést. A Nyugat-Európában egyre felkapottabb épületautomatizálási rendszerek, „okosházak” telepítését is végzi.

Építési főszezonban, illetve az iparban szokásos karbantartási leállások idején a vezényelt létszám elérheti az 50-60 főt. Csúcsidőben jelentős gondot okoz a kivitelezői létszám koordinálása, minden esetben több megrendelésük van, mint amennyire kényelmesen elegendő a rendelkezésükre álló munkaerő.
A súlyos leterheltség ilyenkor természetesen az irodai, adminisztrációs feladatokat végző munkatársakat és a vezetőket is eléri.

Ezen csúcsszezonok szerencsére nyereséget termelnek a vállalatnak, de a hozadékai eddig mindig adminisztrációs káosz és biztos, de nem számszerűsíthető anyagi és presztízsveszteségek (elmaradt vevők, megrendelések és bevételek, megsértődött ügyfelek és partnerek, stb.).
Leginkább a dolgozókkal kapcsolatos létszámtervezés, munkaütemezés és a szabadságok tervezése okozza a fő problémát.

Az általános ügyviteli folyamatra sem volt digitalizált megoldás, előfordult, hogy a teljesítések nem kerültek megfelelően dokumentálásra, sőt, a legfájóbb pontnak az minősült, hogy az elvégzett munkát elfelejtették leszámlázni!
A kintlévőségek kezelésében, nyomon követésében is segítséget kértek tőlünk.

Elvárás volt az Ügyfél részéről, hogy a teljes Értékesítési Folyamat le legyen kezelve, egyszeres adatbevitellel. A munkák projektszintű kezelése is lényeges elvárás. Elő- és utókalkuláció megfelelő használatával nyereségesebbé tehető az adott munka.
A különféle hatósági bírságok elkerülése érdekében kérték az automatikus figyelmeztetések integrálását.
A meglévő és a leendő ügyfelei kezeléséhez, nyilvántartásához, a színvonalas kapcsolattartáshoz valamint hírlevelek, kampányok lebonyolításához egy fejlett CRM, azaz partnerkapcsolat-menedzselő rendszer kívánságként fogalmazódott meg.
Az új Rendszerüknek kezelnie kell a garanciális/szavatossági időszakokat és az ezzel kapcsolatos kifizetési visszatartásokat.
Az Értékesítési Folyamat során csak az ajánlatadáskor kell az adatokat egyszer bevinni az AvERP-be, azután, amennyiben a megrendelés során nincs változás, a megrendelés-visszaigazolást, teljesítési dokumentumokat, szállítóleveleket és a számlákat az AvERP automatikusan elkészíti.
A Rendszer figyelemmel kíséri a megrendelések, projektek mérföldköveit, a határidőket, és automatikus üzeneteket küld meghatározott eseményekkor, ill. ezek elmaradása esetén. A projektben résztvevő munkatársak közvetlen üzeneteket válthatnak egymással, láthatják az előrehaladást és az akadályozó tényezőket. A projektvezető nyomon követhető feladatokat, „ticketeket” adhat ki.
A számlázás több nyelven, több devizanemben történhet, a számlák utókövetése, a követeléskezelés is megoldott többszintű automata fizetési felszólítások kiküldésével. A dolgozók, brigádok munkabeosztása, nyilvántartása, szabadságtervezése megvalósult; tervezhetővé, áttekinthetővé és kiértékelhetővé vált ez a folyamat. Az adó- és egyéb hatóságok által is figyelt, megkövetelt határidők egyértelművé és betarthatóvá váltak, a szükséges csatolandó dokumentumok bekerülnek a Rendszerbe.
A dolgozókkal, gépekkel, gépjárművekkel kapcsolatos dokumentumok, engedélyek, jogosítványok nyilvántartásával is már az AvERP foglalkozik, nincsenek többé elfelejtett, lejárt határidők, elmaradt igazolások. A fontosabb ügyiratok iktatásra kerülnek a Rendszerbe, a dokumentumkezelés (DMS) segítségével a különböző iratok, szerződések, rajzok és engedélyek közvetlenül kapcsolódnak a projektekhez és munkákhoz.
Az elő- és utókalkuláció csak pillanatok műve, a vállalkozás vezetői elégedetten figyelik a Vezetői Információs Rendszer által szállított adatokat és grafikonokat. A vezetők külön örömére a fontosabb, meghatározott indikátorokat (KPI) és a különféle figyelmeztetéseket az AvERP-be belépés nélkül, minden reggel e-mailen megkapják a Rendszertől.
Így a reggeli kávéjuk kortyolgatása közben már magabiztosan tudják, hogy hogyan teljesít a cégük.