Alpha Consulting 1996 Számítástechnikai Tanácsadó Kft.

Alpha Consulting 1996 Számítástechnikai Tanácsadó Kft.

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Az Alpha Consulting 1996 Kft a relációs adatbáziskezelésre specializálódott független informatikai műhely. Tevékenységi körünkbe tartozik az Oracle alapú információs rendszerekkel kapcsolatos szoftver fejlesztés, tanácsadás és oktatás. Saját fejlesztésű Opteamus rendszerünkkel gyors és testreszabott CRM, HELPDESK és CAFM megoldásokat építünk ügyfeleinek. Sok ágazatban, sok évig dolgoztunk már, így kimagasló tapasztalattal és referenciákkal rendelkezünk a közép és nagyvállalati informatikai rendszerek tervezésében és megvalósításában. Cégünk Minősített Oracle Partnere az Oracle Corporation-nek. Büszkék vagyunk a technológiánkra és arra, ahogyan használjuk azt.

Esettanulmány

A White Star Real Estate Kft. piacvezető az ingatlanpiaci szolgáltatások teljes spektrumán, hiszen magas szintű vagyon- és ingatlankezelési bérbeadás, kivitelezési-, energia menedzsment, valamint műszaki felügyeleti szolgáltatást is nyújt ügyfelei részére.
A White Star Real Estate Kft. egy olyan komplex, de ugyanakkor testreszabható hibabejelentő és CAFM rendszert keresett maga és ügyfelei számára, amelyet képessé tehető arra, hogy leginkább cégük igényeinek megfeleljen. Már a projekt kezdetén a White Star részéről magas szakmai tudás állt rendelkezésre és cégünk nyújtotta a rendszer megvalósításához szükséges informatikai támogatást.
A projekt első fázisban a hibabejelentő portál kialakítására került sor. Ez magában foglalta a hibabejelentések kezelését, az ügyfelek körlevél formában történő kiértesítésének a képességét, a fontos dokumentumok kezelését (tűzvédelmi szabályzat, házszabály...) A második fázisban került kialakításra, hogy a rendszer képes legyen idősorosan tárolni az Épületekben működő, és Bérlőkhöz kapcsolódó Mérőket, és azok óraállásait, négy közműre vonatkozóan. A White Star aktív szakmai közreműködésével elszámolási algoritmus került megvalósításra. A megvalósítás részét képezte tömeges melléklet generátor elkészítése is, ami a Bérlők felé történő havi, éves vagy záró elszámolás alapját képezi. A harmadik fázis részét képezte a Karbantartások tervezése és kezelése.

A projekt eredményeképpen egy olyan teljeskörű CAFM rendszer kerület kialakításra, ami az egyik oldalról felhasználóbarát és modern hibabejelentő felületet biztosít a Bérlők számára, másrészt a White Star munkatársai képesek a közművek akár tömeges, akár egyedi értékeinek rögzítésére és ezen információk alapján a rendszer Bérlőnként automatikusan elkészíti a bérlői mellékleteket, amely melléklet részletezi a rájuk eső közös és egyedi mérők elszámolását. Opteamus rendszer az így előállított adatokból az pénzügyi rendszer felé is riportál. Az így kialakított rendszer segítségével a felelősség és az elszámolás egyértelműsége végett minimálisra csökkenthetők a konfliktusok, amely az üzemeltetést megrendelői és szolgáltatói oldalról is egyformán előfordulhat. Az ügyfélbarát, jól definiált bejelentői felület megkönnyíti a Bérlői bejelentések kezelését, a jól szervezett karbantartás pedig segít megtartani a magas szolgáltatási színvonalat.