Maximum Business Kft.

Maximum Business Kft.

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Online eladásokkal, online vállalkozások építésével foglalkozunk. Ügyfeleink legtöbbször Online Sales House-nak hívnak minket, hiszen mi főként jutalék alapon dolgozunk. 3 lépcsős kvalifikációs rendszerünk van, mire eljutunk oda, hogy a potenciális vállalkozásokkal hosszú távon dolgozunk együtt. 1. szint a Marketing Audit, 2. a 3-6 hónap Tesztidőszak, 3. a Jutalékos együttműködés. Célunk, hogy minél több hazai vállalkozónak tudjuk segíteni a növekedésben és online rendszerük magasabb szintű kiépítésében. Fő ügyfeleink közé webshopok, webáruházak tartoznak, de ügyfeleink között tudhatók olyan szolgáltató és gyártó, kereskedő cégek, akiknek üzleti tervük, hogy minél több potenciális ajánlatot és megrendelést könyvelhessenek el sikerként. Ezentúl segítséget nyújtunk olyan cégeknek is, akik projektjük induló fázisában vannak, de van ügyfelünk akik közel 2 mrd Ft nettó éves forgalmat termelnek meg. Több mint 300 elkészített weboldalon és közel 100 ügyfél együttműködésen vagyunk túl.

Esettanulmány

Az ügyfél vállalkozástípusa egy webáruház, mely különböző divat termékeket értékesít pl. óra, karkötő, ékszer. Cégmérete induláskor 2 fő volt, leosztva havi bevétel arányosan kb. éves 15 millió Ft-os nettó bevétellel. Akkoriban a divat webshopok száma ezen termékkörben magas volt, viszont hasonló termékkör nem volt kapható, ebben újdonságot hoztunk a piacra. A tulajdonosok marketing tudásokból adódóan nem tudták tovább emelni a cégük bevételét, előtte már több mint 1,5 éve működtek. Ezért kellett a segítségünk.
A termékkínálatuk újdonságnak számított, ez azt jelentette, hogy volt hasonló divat termék más webshopokban is, csak ilyen minőségben, típusban, színekben, stb. nem. Mi segítettünk a termékfejlesztésben is, hiszen a jutalékos együttműködésünk során teendőink ezen tevékenységekre is kiterjednek. Ekkor egy úgynevezett 360 fokos marketing szolgáltatást nyújtunk, amikor minden céllal azon vagyunk, hogy a vállalkozásban bevétel termelő folyamatokon dolgozzunk. A termékfejlesztés is egy nagyon fontos pontja a marketingnek/online marketingnek. Az ügyfelünk megakadt egy bevételi- és egy termékfejlesztési szinten, ezentúl szaktudásukból adódóan marketing eszközökben sem tudtak újabb lehetőségeket kihasználni. Ez befolyásolta azt is, hogy a cég méretéből adódóan nem tudták megfizetni azon marketinges cégeket, akik extra áron dolgoznak a piacon és számos kérdőjel jön a munkájuk elvégzése után: Vajon hatékony lesz-e mindez? Így a mi szolgáltatásunk, - ahol alacsonyabb áron kiteszteljük a vállalkozást, megállapítjuk mindkét fél oldaláról, hogy potenciális-e számunkra az együttműködés, majd ha igen a válasz a végén, akkor jutalékos együttműködésbe lépünk át -, kifejezetten szimpatikusnak- és eredményesnek bizonyult számukra.
Így először egy Marketing Auditon esett át a vállalkozás. Ez a 3 lépcsős kvalifikációs rendszerünk első lépése. Ez egy elméleti elemzés, mely nálunk egy százalékpontos elemzés által kerül START fázisba a cég, ha elsőre úgy látjuk, hogy a cég/termék jól eladható lehet online. Utána egy 3-6 hónapos Tesztidőszakba lépünk át. Ez a gyakorlati megvalósítása az együttműködésnek és itt arra a kérdésre keressük a választ, hogy: Mennyire jól eladható az ügyfelünk terméke online? Ekkor kipróbálunk számos marketing eszközt a palettáról és célunk, hogy a Tesztidőszak végére 3 kategóriába soroljuk a cégeket: sikertelen, átlagos, sztár projekt. Ezeket is százalékos értékelések által a statisztikai eredményekből állapítjuk meg. Mi mindent adat alapon mérünk, pontos számszaki kimutatásokkal. Kisebb cégeknél elegendő a 3 hónapos teszt, hogy kiderüljön a Tesztelési folyamat, nagyobb cégeknél, ahol összetettebb folyamatok vannak, ott általában ez 6 hónap szokott lenni (előre meghatározzuk az elinduláskor, hogy 3 vagy 6 hónap). Az esettanulmányban lévő cégnél ez 3 hónap volt. A 3 hónapos tesztelésünk során, sztár projektnek bizonyítottuk a céget, így átlépünk vele a 4. hónaptól Jutalékos együttműködésbe. A jutalék százalékáról közös megegyezéssel dönttünk, ami számunkra is és az ügyfél számára (árrésének) kifizetődő. 1 éves együttműködésünk után a cégük nettó árbevétele 98 millió Ft eredménnyel zárt, mikor az együttműködésünk előtt 1,5 éven keresztül kb. 15 millió Ft-os nettó árbevételen stagnált. Ekkor a marketing mix számos elemét kihasználtuk, alkalmaztuk offline marketinges technikákat is, de a fő fókusz 90%-ban az online eszközökön volt: hirdetések, tartalommarketing, weboldal folyamatos átalakítása eladásösztönző célzattal, stratégia és az értékesítési tölcsér építése, árképzés, termékfejlesztés.