Regatta Project Korlátolt Felelősségű Társaság

Regatta Project Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

A Regatta Project Kft. elődje azzal a céllal alakult meg, hogy mint szakértői iroda, támogassa partnereinek számítástechnikai döntéshozói tevékenységét, illetve speciális egyedi fejlesztésekkel – hardver és szoftver területen egyaránt – segítse megrendelőinek munkáját.

A cég vezetője Gazsó Zoltán, aki 1986 óta foglalkozik szoftverrendszerek fejlesztésével. Fő profilja az egyedi vállalat és termelésirányítási, valamint ügyviteli rendszerek tervezése, fejlesztése. A Budapesti Műszaki Egyetem Mérnöktovábbképző Intézetében 1986-ban elsőként kezdte meg a PC-k kezelésének és programozásának oktatását. Szakiránya a fejlesztőeszközök, és az adatbázis-kezelő rendszerek oktatása, alkalmazása. Több jegyzete és számítástechnikai szakkönyve jelent meg.
A cég munkatársai sokéves tapasztalattal, felsőfokú végzettséggel rendelkező fejlesztők, oktatók. Rendszereink fejlesztését a legkorszerűbb eszközök alkalmazásával végezzük.

Esettanulmány

A MÜBSE - Magyar Ügyvédek Kölcsönös Biztosító Egyesülete - az ügyvédi kötelező biztosítások kezelését végzi. Emellett jogsegély és támogatási, segélyezési szolgáltatást nyújt tagjainak.
Méretét tekintve a piac fő szereplője.
Feladatunk volt a teljes üzleti folyamat támogatása és a web portál kifejlesztése.
A Back-office folyamatoknak támogatniuk kellett a teljes üzleti folyamatot, a díjelőírástól kezdve a pénzügyi vonalon át a statisztikai adatok generálásáig.
A web portálnak be kellett mutatnia a MÜBSE működését és egy teljes ügyfélportál felületet kellett biztosítania a tagok részére: regisztráció, ügyek indítása, pénzügyek stb.
A fejlesztés eredményeképpen létrehoztuk a MÜBSE-Office rendszert, melyet REG-Doc keretrendszerünkre építettünk.
Ezzel teljeskörűen digitalizáltuk a dokumentumkezelést, automatizáltuk a segélyezés, panaszkezelés folyamatát és a regisztrációt.
Az ügyfele saját felhasználói fiókjukon keresztük indíthatnak ügyeket és intézhetik tagságukkal kapcsolatos tennivalóikat (díjfizetés stb.).
A rendszer bevezetésével jelentősen egyszerűsödtek az adminisztrációs folyamatok, felgyorsult az ügyintézés és nagy mértékben csökkent az adminisztrációs élőmunka szükséglet.

Weboldal: