Talk-A-Bot Korlátolt Felelősségű Társaság

Talk-A-Bot Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

A Talk-A-Bot Kft Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő startup vállalkozása. A CHEQ nevű belső kommunikációs megoldás a legrövidebb digitális útat építi ki az összes kollégához. Kommunikáljon közvetlenül az teljes szervezettel, és automatizálja az ügyintézést. Egyszerűen, a meglévő chat alkalmazások és a CHEQ segítségével. További információ: https://cheqbot.com/


Temékeink

Esettanulmány

A frissesség művészete - vallja magáról a több, mint 27 éve hazánkban is sikerrel működő, konyhakész salátákat forgalmazó Eisberg Hungary Kft.

A gyáli üzem 5000 négyzetméteren, 200 munkatárs közreműködésével, profi osztályozó-, mosó-, szárító- és csomagoló berendezések segítségével állítja elő friss, ropogós termékeit. Egészséges, konyhakész, extra friss termékeket előállítani nagy kihívás és egyben nagy felelősség is, ennek érdekében a cég folyamatosan fejleszti élelmiszer-biztonsági előírásait és termékeit.
Szájmaszk, kézfertőtlenítő, karantén, vészhelyzet és home office, csak néhány fogalom, mellyel a koronavírus kapcsán a médiában találkozunk. A félelemkeltés helyett Gazsi Zoltán, az Eisberg Hungary Kft. ügyvezető igazgatója szerint most az az igazán fontos, hogy a hidegvérünket megőrizzük és azonnal, minél megnyugtatóbban, folyamatosan kommunikáljunk a dolgozók felé.

A termelővállalat minden olyan intézkedést bevezetett, ami a munkavállalóikat, vevőiket, fogyasztóikat, partnereiket és beszállítóikat védi. Napi szinten tájékozódnak a hivatalos szervek útmutatásaival kapcsolatosan, részt vesznek a vállalatcsoport központi válságstábjában, illetve hetente háromszor a vezetőségi megbeszélésen, ahol a többi ország igazgatójával egyeztetnek az aktuális helyzetről.

A folyamatosan változó helyzetre rövid idő alatt alternatív megoldásokkal reagálnak. A kommunikációban például jelesre vizsgázott a már közel egy éve működő “Sali Kapitány” chatbotjuk, amivel Viberen keresztül tudják informálni az okostelefonnal rendelkező kollégákat. Akinek nincsen mobilja, annak a faliújságon, e-mailben üzennek, illetve okostelefonnal rendelkező “mentort” jelölnek ki számukra, hogy minden információ időben célba érjen.

A kollégák a túlélésre és az újratervezésre vannak trenírozva. A módszer a bűvös kocka játék elvén működik. Az ügyvezető minden reggel megkeveri a színeket, a kollégák napközben szépen a helyére tesznek mindent, majd Zoltán újra kever. Gyors reagálás és kreatív problémamegoldás nélkül ez a feladat megoldhatatlan lenne.
Az Eisberg Hungary Kft. tavaly egyedülálló és innovatív megoldást vezetett be a céges kommunikációban, mely jó szolgálatot tett a koronavírus-járvány elleni küzdelem során is. A Sali kapitány névre keresztelt chatbot segítségével az összes fontos üzenet pár másodpercen belül eljut a dolgozókhoz. A remek technológiai újítás a közelmúltban a HR Awards pályázat „Felelős és empatikus munkaadó” különdíját is besöpörte „Járványhelyzetre adott HR-kommunikációs válasz” kategóriában. Ismerjük meg jobban!

Azonnali, gyors információ

Míg a legtöbb cégnél gondot jelent az információ gyors áramlása, addig az Eisberg Hungary Kft.-nél erről szó sem lehet. Az interaktív chatbotnak, Sali kapitánynak hála ugyanis a dolgozók szinte azonnal értesülnek az őket is érintő eseményekről. A HR-piacon abszolút újdonságnak számító technológiát még tavaly élesítették. Az előrelátás pedig jó szolgálatot tett a koronavírus-járvány idején is, amikor felértékelődött az üzenetek gyors célba érésének szerepe. Gazsi Zoltán, az Eisberg ügyvezető igazgatója büszke a jól vizsgázó Sali kapitányra, és igyekezett tartani a lelket a nehéz pillanatokban az embereiben.

Mindenkit érintő kérdések

De vajon mi mindenre lehet hatékonyan használni az új fejlesztést? Bognár Adrienn HR-közösségépítési vezető ezt is megosztotta velünk.
- A cég életében történt változásokról azonnal értesíthetjük a dolgozóinkat a chatbotunk segítségével. Így elég csak rápillantani az okostelefonjukra, és máris ott az üzenet arról, hogyan áll egy-egy termék bevezetésének, fejlesztésének folyamata, milyen új szabályok lépnek hamarosan életbe, mikor mehetnek üzemorvoshoz, hogyan alakul a műszakbeosztásuk, vagy mi a helyzet a túlórákkal, a szabadságokkal, a fizetéssel, esetleg a közelgő ünnepekkel. A pandémia megjelenésekor pedig még inkább éreztük, hogy mennyire megkönnyíti a mindennapjainkat Sali kapitány. A maszkhasználatról, a távolságtartásról, az ebédszünetek átszervezéséről, a testhőmérséklet-mérésről, a fertőtlenítők használ