DX Labz, Kriston Gábor E.V.

DX Labz, Kriston Gábor E.V.

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

A DX Labz 2015-ben alakult kezdetben egyszemélyes weboldal fejlesztő vállalkozásként, annak a felismerésének a fényében, hogy a vállalkozások minőségi online megjelenése egyre nagyobb szerepet kap az üzleti sikerben és ez számtalan lehetőséget kínál egy vidéki vállalkozás számára is. Az évek során több nagy nemzetközi céggel is együttműködve sikerült olyan tapasztalatokra szert tenni, ami lehetővé teszi, hogy partnereink számára olyan weboldal megoldásokat tervezzünk, amelyek előremutatóak, nemzetközi sztenderdek szerint is kiválóak, ugyanakkor megfizethetőek egy átlagos KKV számára is. Jelszavunk: Világklasszis megoldások, KKV barát áron!

Esettanulmány

Magyarország talán legnagyobb édesburgonya termelője a Ko-Ko Kft, egy berzencei, magyar-horvát határ melletti családi vállalkozás. Kovács János több mint 25 éve alapította a céget. 2012-ben egy szakmai megbeszélést követően horvát termelők tanácsára próbálkozott meg a batáta termesztésével. Miután megvizsgálták, hogy megfelel-e a talaj a termesztéshez, azonnal megvették az első palántákat.
Kezdetben csak kevés információval rendelkeztek a termelést illetőleg, azonban minden évben egyre több tapasztalatot szereztek, új ötleteiket tesztelék sikerrel.
Mivel a batáta egy kézimunkát igénylő növény, ezért az ültetést, a szedést és a gyomtalanítást kézimunkával végzik (szezonális időszakban több, mint 30 ember megélhetését tudnak biztosítani). 2017-es árbevételük több mint 222 millió Ft volt.
A vállalkozás weboldala, mely az édesburgonya ágazat fő értékesítési felülete a korábbi felületes oldalfelépítésből kifolyólag és a rengeteg, sokszor felesleges bővítmény alkalmazása miatt egyre jobban belassult. A teljes tartalombetöltés akár 15 másodpercet is igénybe vett. Az optimalizálatlanság olyan méreteket öltött egy idő után, hogy az oldal tárhelyszolgáltatója több alkalommal is kénytelen volt korlátozni az oldal elérését a stabilitás megőrzése érdekében, több-kevesebb sikerrel.
A weboldal alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy csak a teljes újraírás jelenthet megoldást az egyre sürgetőbb problémára. Dizájn szempontjából a weboldal viszonylag egyszerű volt, így a stílus újraírása jelentette a legkisebb gondot. Az alapoktól kezdve építettük fel az új oldalt, a régi oldal alapvető stíluselemeit (betűtípus, színek, képek) – most viszont már az oldal betöltési sebességét tartottunk szem előtt. A lehető legegyszerűbb és leggyorsabb megoldásokat alkalmaztuk az újraíráskor, így sikerült is nagymértékben csökkenteni a megírt kód mennyiségét. Ezzel jelentősen gyorsítottuk a betöltési sebességet és javítottuk a felhasználói élményt. Kijelenthető, hogy a fejlesztés minden szempontból sikeres volt, a kitűzött célokat teljes mértékben sikerült teljesíteni. Az oldal sebessége és stabilitása jelentősen javult. A vásárlók is elégedettek: zavartalanul vásárolhatnak és böngészhetnek az oldalon fennakadások nélkül, tehát a felhasználói és vásárlói élményen sikerült javítani. Szerver oldalról is rendeződtek a dolgok, mivel az erőforrás felhasználás a töredékére csökkent, még extrém látogatottság mellett is hiba nélkül üzemel az oldal.

Weboldal: