BMS Informatikai Kft.

BMS Informatikai Kft.

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cegbemutató
Társaságunk 2003 tavaszától kezdte meg működését a vállalatirányítás területén szerzett több mint két évtizedes tapasztalatára és tudására alapozva. A BMS Informatikai Szolgáltató és Tanácsadó Kft. magasan képzett, az informatikai piacon tizenöt-húsz éve tevékenykedő, több nyelven beszélő 10-15 fős csapata színvonalas és megbízható munkájával, belső szervezettségével és egymás iránti megbecsülésével garancia arra, hogy elnyerje a megrendelők bizalmát és ezzel korszerű informatikai eszközöket és megoldásokat szolgáltasson partnerei megelégedésére. Társaságunk az üzleti intelligencia megvalósítását tűzte ki célul a legkorszerűbb informatikai eszközök felhasználásával, alkalmazási rendszerek bevezetésével, az üzleti folyamatrendszer és informatikai rendszer harmóniájával.
Célunk az optimális informatikai megoldás megvalósítása összhangban a vállalkozás üzleti céljaival, működési rendszerével, a meglevő eszközök és rendszerek integrálásával rövid átfutási idő alatt.
Esettanulmány
A Líra Könyv Zrt. a könyvpiac egyik legnagyobb szereplője. Két raktárbázissal rendelkezik, ahonnan a 40 boltból álló saját bolthálózatot, valamint 20 franchise boltot és az áruház láncokat látják el készlettel. Emellett a két web-áruház forgalma évről évre nő, így az online rendelések teljesítése szintén kritikus folyamattá vált.
A BMS bevezetése előtt parciális szoftvereket használtak: bolti rendszer, könyvelési rendszer, központi nagyker rendszer, nagyker online rendszer, amelyek nem voltak integrálva. Elsődleges feladat volt a különböző rendszerek integrálása, a pénzügy-számvitel, kontrolling rendszer bevezetése, az ügyféltörzs és a 100 ezres cikktörzs adatok konszolidálása. A bizományosi készletkezelés megoldása, az egységes fogyásjelentések előállítása.
Az integrált vállalatirányítási rendszer bevezetésével konzisztenssé váltak a törzsadatok, a készlet nyilvántartások. A vezetőség naprakész információt kap online a boltonkénti forgalomról, a bevételek, készletek, fedezetek alakulásáról a likviditási helyzetről, az akciók hatásáról, a vásárlások számáról, stb. Mindezt összehasonlítva az előző év azonos időszakával, illetve a tervhez képesti alakulásával. A folyamatokban jelenetős mértékű automatizálást hajtottunk végre, melynek eredményeképpen pl. az online rendelések kiszedési és csomagolási folyamatát jelentősen felgyorsítottuk. Így a black fryday-n beérkezett 10.000 online rendelést sikerült 2 nap alatt teljesíteni.