PG Informatika Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

PG Informatika Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

A cég kezdeti működésének fő profilja volt rendezvényszervező cégek kiszolgálása egy kifejezetten erre a területre 2003-2004-ben fejlesztett szoftverrel.
2010-ben cégünk fejlődési lehetőségét egy új, böngészőben futó rendszer fejlesztésében láttuk, amelybe beépítettük az addig szerzett tapasztalatokat. Az akkor indított alaprendszerrel egy sokoldalú rugalmasan fejleszthető és konfigurálható nyilvántartó alkalmazást hoztunk létre. Jelenleg 3 főállású és további 4 külsős munkatárssal szolgáljuk ki ügyfeleinket.
Sok fejlesztéssel töltött év, sok vállalati üzleti logika és sok gyártási folyamat digitalizálása során szerzett tapasztalatunkat állítjuk ügyfeleink szolgálatába. Célunk egyszerűvé és hatékonnyá tenni a folyamatokat. Állandó támogatást és visszajelzést adni minden résztvevőnek. Integrálttá, elérhetővé és láthatóvá tenni az ügyviteli és a vezetői döntéseket megalapozó adatokat.

Temékeink

Esettanulmány

Az ügyfelünk egy Budapesten 20 éve működő 30 főt foglalkoztató könyvelő cég.
Az cég 60-70 cégnek nyújt számviteli, munkaügyi és kontrolling szolgáltatásokat. Az ügyfelek nagy hányada a turizmus, vendéglátás és a rendszvényszervezés szektorokból kerül ki.
Az ügyfelünkre jellemző, hogy keresi a hatékony megoldásokat, törekszik a munkafolyamatai digitalizációjára.
A turizmus, vendéglátás és a rendszvényszervezés szektorok rendszeresen és nagy tömegben dolgoznak egyszerűsített foglalkozatottakkal. Az alkalmazottak jogszabályoknak megfelelő bejelentését, a szükséges dokumentumok elkészítését az ügyfelünk végezte kézi adminisztrációval.
Az alkalmi munkaerőpiac bizonytalansága miatt gyakran előfordult, hogy a bejelentést és a dokumentáció elkészítését késői órákban vagy hétvégén kellett elvégezni. Ez a körülmény erősen megemelte a szolgáltatás költségeit.
A munkaügyi adminisztráció egy másik bonyolult feladata a beosztás és a munkaidő adatok jogszabályi ellenőrzése, és azok előkészítése a bérszámfejtéshez. A kiszolgált szektorokra jellemző, hogy a munkaidő eltér az általános munkarendtől. Már a beosztások elkészítésénél nehézségekbe ütközött azok jogszabályi ellenőrzése.
Ügyfelünk rendelkezett bérszámfejtő szoftverrel, ezért egy olyan alkalmazás fejlesztését kérte tőlünk, amely segíti a kiszolgált cégek és a bérszámfejtés közötti kommunikációt és adattovábbítási feladatok ellátását, elvégzi a jogszabályi ellenőrzést és a végfelhasználói oldalon elkészíti a szükséges dokumentumokat.
Fontos volt számukra, hogy az adatbiztonság és a adatrögzítési duplikációk elkerülése érdekében az ügyfeleik is használják a szoftvert. Olyan felületekre volt szükség, amellyel a munkaügyekebn járatlan felhasználók is boldogulnak.
A kiszolgált cégek közül több cég is azonos tulajdonosi körbe tartozott, ezért a feladat kibővült azzal, hogy a rendszer képes legyen akár több cég adataiból összevont kimutatások és riportok elkészítésére is.
A megoldást a folyamatok és az akkori működés felmérése után a saját fejlesztésű keretrendszerünkben fejlesztett online alkalmazás jelentette.
Az alkalmazás főbb funkciói:
A normál és az egyszerűsített foglalkoztatással alkalmazott munkavállalók a bejelentésekhez szükséges adatainak és hozzátartozóinak nyilvántartása.
Munkafolyamat irányítás az új belépésekkel és kilépésekkel, és a módosításokkal kapcsolatos feladatok támogatására.
A munkavállalók által tölthető űrlap biztosítása az alapadataik megadásához. Egyedi fiók biztosítása az az adatok módosításához és dokumentumok tárolásához.
A foglalkoztatással kapcsolatos dokumentumok elkészítése. Az átvett, és aláírt dokumentumok tárolása.
Egyszerűsített foglalkoztatások csoportos rögzítése. A bejelentés validálása rögzítéskor a jogszabályoknak megfelelően, a korábbi foglalkoztatások alapján.
A rögzített foglalkoztatások online bejelentése ügyfélkapus adatok megadásával.
Az EFO-val kapcsolatos dokumentáció csoportos elkészítése.
Állandó munkavállalók beosztás- és munkaidőtervezése. Az elkészült tervek jogszabályi ellenőrzése.
Beosztással és munkaidővel kapcsolatos dokumentumok csoportos elkészítése.
Feldolgozható állományok generálása a bérszámfejtő szoftver felé az alapadatokról, a foglalkoztatásokról, az EFO bejelentésekről a beosztásról és a munkaidőről.
Adatkapcsolat a könyvelő cég egyik nagy, sok céget üzemeltető ügyfelének létező munkatársi mobil applikációjával.
Több céget átfogó állományriportok.

Ügyfelünk a fejlesztések után a munkarendjéből kivezette az EFO bejelentések miatt fennartott hétvégi és éjszakai ügyeletet és munkavégzést. Nagyban növekedett a munkaügyi szolgáltatásaik minősége, hatékonysága és nyereségessége. Egyszerűbbé vált a ügyfeleikkel a kapcsolattartás és köztük az információáramlás.
A leginkább szembetűnő változás a hatósági adatszolgáltatásokban keletkező hibák számában volt. 1,5 éves időtartamban több mint 90%-kal kevesebb utólagos hatósági hibakezelésre volt szükség.