Albacomp RI Rendszerintegrációs Kft.

Albacomp RI Rendszerintegrációs Kft.

Baranya megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Budapest

Cégbemutató

Az Albacomp RI Rendszerintegrációs Kft. 100%-osan magyar tulajdonban lévő vállalat, melynek egyik legfőbb célja, hogy mint Magyarország egyik informatikai tudásbázisa, helyt adjon a kreativitásnak, lehetőséget és szakmai támogatást biztosítson tehetséges szakembereknek új termékek kifejlesztésére.
Az Albacomp RI Kft. fő feladatának tekinti az informatikához kapcsolódó kereskedelmi és logisztikai feladatok ellátását. Napjainkban a vállalatok és más gazdálkodó szervezetek már nem kialakítani és működtetni, hanem használni szeretnék az informatikát. Az Albacomp RI Kft. sajátos helyzetének köszönhetően az informatika minden területén a legkisebb alkatrésztől a legösszetettebb vállalatirányítási rendszerig használható megoldásokat kínál ügyfelei számára, ehhez kiváló szakembergárda áll rendelkezésre.

Temékeink

Esettanulmány

A Magyar Vöröskereszt a Vöröskereszt/Vörösfélhold nemzetközi mozgalom tagjaként, alkalmazkodva a gyorsan változó világ kihívásaihoz és lehetőségeihez, a segítségre szoruló emberek érdekében cselekszik. Tagjaival, önkénteseivel részt vesz katasztrófák és társadalmi-gazdasági válságok idején a humanitárius segítségnyújtásban, aktív a szociális segítségnyújtás és a közösségek megerősítésének területén, ahol a cél a jobb egészség, a rászorultság csökkentése, a nemzeti összetartozás erősítése. Döntéshozó fórumokon kifejezésre juttatja a sebezhető emberek aggodalmait és érdekeit.
Nonprofit szervezet lévén, illetve a szervezet méretét tekintve kihívás a mai kor gyors technológiai fejlődésével való lépéstartás, ami első sorban az informatikát érinti.
A számítógépeket szinte mindig adományokból tudták csak beszerezni és a szoftverezettség tekintetében is akadtak problémák. Emiatt megyei szervezetek egy része több, mások kevesebb forrást tudtak ilyen célra elkülöníteni.
A fentiekből adódóan ezért hardware és software tekintetében igen széles volt a paletta.
Az elmúlt évek folyamán lehetőségeikhez mérten cél lett egységesíteni a helyzetet, mert ez sokszor komoly problémákat okozott mind a belső, mint pedig a külső kommunikációban.

A Microsoft Office 365 rendszeréhez való csatlakozás minden tekintetben előrelépést jelentett az eddigi helyzet megoldásában.
Le lett cserélve a lassú, olykor egyáltalán nem működő külső szolgáltatónál lévő levelezés, valamint elhagyhattak már idejét múlt iratkezelési és kommunikációs szokásokat.
Az eddigiekkel ellentétben egy országosan egységes rendszert tudnak most használni, ami jóval többet nyújt mint egy egyszerű levelező rendszer.