Ungvári Judit egyéni vállalkozó

Ungvári Judit egyéni vállalkozó

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Vállalkozásom szervezetfejlesztéssel, vezető fejlesztéssel, üzleti és HR tanácsadással, coachinggal, csoportos és egyéni tréningekkel foglalkozik. Több mint 10 éve elkötelezetten tanulom, kutatom és alkalmazom az csapat- és önfejlesztés különböző területeit. 2015-ben indult a vállalkozásom, melyben egyaránt hasznosítom a mérlegképes könyvelői, közgazdász, banki vállalati hitelreferensi és családi vállalkozásunk gazdasági vezetőjeként megszerzett tudásomat és tapasztalatomat.
Ügyfeleim szervezetfejlesztésben főként a 5-30 főt foglalkoztató micro- és kisvállalkozások, coaching és tréning területén a multinacionális nagyvállalatok is, Utóbbiban leggyakrabban a vezetőkiválasztási és -fejlesztési projektekben veszek részt.
Ügyfeleimmel való munkámban a tevékenységtől, ágazattól függetlenül olyan eszközöket és módszerek alkalmazok, melyek a vezető kompetenciáinak fejlesztése által a teljes szervezetben mérhető pozitív változásokat eredményeznek.

Temékeink

Esettanulmány

A vállalkozást 2007-ben alapította a tulajdonos házaspár és azóta is egyéb speciális gépek, szerszámok tervezésével, gyártásával és javításával foglalkozik.
Nyilvános adatai szerint is előző évi nettó árbevétele 268 664 992 Ft volt és jelenleg 19 főt foglalkoztat.
Nemzetközi nagyvállalatoktól a kisebb hazai gyártócégekig rendelkeznek megrendelésekkel.
A vezető hitvallása, hogy csakis a lehető legjobb minőségben kivitelezett célgépek kerülhetnek ki a cég gyárából, a legpontosabb határidő tartásával.

A piaci árak csökkenése miatt a vezető szeretett volna felkészülni egy a kezdődő válság hatására létrejövő megrendelés állomány csökkenésre. Ennek fő elemeként a rezsióradíjuk csökkentése volt a cél.
A vezető átláthatóvá szerette volna tenni a vállalkozást az összes tevékenységi területük irányából.
Átlátható vevő és partnerkezelés, raktárkezelés, HR és pénzügyek.
A legjobb döntései meghozatalához nem rendelkezett elég információval a cég működésével kapcsolatban. Úgy érezte nincs tudatos ráhatása a teljesítmények és hatékonyság alakulására, emiatt kontrollálatlan veszteségek keletkeznek.
A folyamatunk során összefoglalva egy önfejlesztő, önműködő vállalkozás kialakításához szükséges alapokat szerette volna lehelyezni, amely átlátható és tervezhető. Az ezek mögötti cél pedig egy új telephelyre való átköltözés és emellett a nyugodtabb vezetői életforma kialakítása.
A cégvezetővel 2020. májusában találkoztunk és szerződést kötöttünk kezdetben a Vezetői Fókusz Coaching, majd a Rendszerelme Szervezetfejlesztési 6 hónapos együttműködésünkre.
A sikeres 6 hónap azzal zárult, hogy a cég már felkészült egy digitális pénzügyeket is nyomon követő vállalatirányítási rendszer bevezetésére, mert a vállalkozás pénzügyileg átlátható (teljes körű excel alapú nyilvántartásokkal) és a vezető pontosan tudja milyen mérőszámokat szeretne rendszeresen követni a jövőben. Szintén a 6 hónap eredménye, hogy a cég átlagos rezsióradíja is mérhetővé vált. Következő 6 hónapra is szerződést kötöttünk, melynek fő célja a vezetők tehermentesítése átszervezéssel, új tervezési és gyártási vezető kinevezése a cég növekedése mellett. Valamint emellett a cég új telephelyére vonatkozó szerződés megkötése.