ReComp Informatika Zrt.

ReComp Informatika Zrt.

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Cégünk, a ReComp Informatika Zrt. – jogelődjének 6 éves fennállását követően – 1998-ban alakult informatikai szolgáltatások biztosítása céljából, elsősorban egyedi ügyviteli alkalmazások fejlesztésére. Szoftvereink és az általunk kiépített számítógép hálózatok kisvállalkozások, közepes- és nagy informatikával rendelkező cégek számára biztosítják a teljes működést és üzletmenetet támogató megoldást. Ügyfeleink és cégünk számára is fontos a személyes együttműködés és a határidők pontos betartása, melyek révén hatékonyan tudjuk kivitelezni az új fejlesztéseket, gyorsan tudjuk kiszolgálni a módosítási igényeket és a support kéréseket. Működésünk több mint 20 éve alatt egyedülálló tapasztalatot szereztünk a közterületi média területén, de további 5 iparág cégeit is ügyfeleink között tudhatjuk. Referenciáin között ott találhatóak, - ügyvédi irodák, - nyomdaipari vállalkozások, - hulladékgazdálkodásban tevékenykedő cégek, - könyvelő és könyvvizsgáló irodák, - közigazgatási szervek


Esettanulmány

Európa több országában működő szervezet magyarországi leányvállalata, több évtizedes szakmai múlttal. Adott szervezet magyarországi csapata integrált szolgáltatásaival következő tanácsadói területeken van jelen:
Könyvelés
Adótanácsadás
Könyvvizsgálat
Transzferár szolgáltatások
Tranzakciós szolgáltatások
Bérszámfejtés
Start-up és székhelyszolgáltatás

Határokon átívelő integrált üzleti partner a cégalapítástól a könyvvizsgálatig, valamennyi pénzügyi tanácsadási területen. Megbízható adózási, könyvelési és adminisztratív háttérrel rendelkező dinamikus, fiatalos csapat. Célorientált, modern tudásbázis, felkészült kollégákkal rendelkezik. Nemzetközi tapasztalat és sztenderdek ismerete, alkalmazása.

Szükség volt egy olyan programra, melyben a munkatársak munkájukat ügyfélhez, ezen belül az adott ügyfél ügyeihez kapcsolhatják és specifikálhatják azt, mivel egy ügyfélnek, akár több különböző szolgáltatást is nyújt a cég. A felsővezetésnek és a tulajdonosoknak kiemelten fontos tudni, hogy egy feladat esetében ténylegesen mennyi a feladattal eltöltött idő, ebből mennyi, ami elfogadott munkaidő és mennyit lehet az ügyfélnek elszámolni.
Kiválasztásnál fontos volt a meglévő referencia, a program gyorsasága, rugalmassága, testreszabbhatósága, ára, könnyenkezelhetősége. A rendszer képes legyen gyorsan, hatékonyan számlázni a magyar törvényeknek megfelelően. Könnyen gyorsan lehessen kimutatásokat készíteni. Nem elhanyagolható szempont volt a support minősége, rendelkezésre állás, gyorsaság.
A rendszert használó munkatársak gyorsan és hatékonyan tudják rögzíteni, módosítani, áttekinteni az elvégzett munkájukat, ezzel időt és energiát spórolnak, többet tudnak a tényleges munkájukkal foglalkozni.
A vezetők sokkal gyorsabban, naprakészen, egyszerűen néhány kattintással tudják akár ügyenként, akár egyes munkatársanként, akár ezek tetszőleges csoportjaként megtekinteni az eltöltött időket, valamint ezeket elfogadni, módosítani és végül számlázásra előkészíteni.
A gyors és kényelmes munkát érthető és könnyen áttekinthető időnézetek, jelentések és összesítők segítik.
A pénzügyi rendszer a magyar jogszabályoknak megfelel, mindig naprakész.
A support, rendelkezésre állás, hibajavítás, segítségnyújtás kiemelkedő.