INFO-FRAME-SOLUTIONS Informatikai Szolgáltató Kft.

INFO-FRAME-SOLUTIONS Informatikai Szolgáltató Kft.

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Az INFO-FRAME Kft.-t 2005-ben alapítottuk azzal a céllal, hogy ügyfeleinket valódi üzleti értékhez juttassuk a legmodernebb technológiákra épített informatikai fejlesztéseinkben. Megalakulásunk óta számos nagyvállalatnál vettünk részt sikeres projektekben. Büszkék vagyunk arra, hogy magas színvonalon, megbízható rendszereket szállítunk. A szerzett tapasztalatok, valamint munkatársaink folyamatos képzéssel támogatott szakértelme eredményeképpen cégünk mára a pénzintézeti szféra elismert SharePoint, CRM és .NET szakértőjévé vált.
Kompetenciák:
Csoportmunka és workflow eszközök
Értékesítés- és döntéstámogatás
Egyedi fejlesztések
Multi-platform mobil alkalmazások

Esettanulmány

Az L&P Solutions Kft. informatikai tanácsadó és fejlesztői tevékenységének középpontjában a következő tevékenységek állnak:
valós üzleti eredményeket biztosító CRM megoldások tervezése és megvalósítása;
vállalati adatvagyon kezelése és kiaknázásának támogatása, adattárház és üzleti intelligencia megoldások tervezése, fejlesztése;
ügyfélelemzések, szegmentáció, előrejelző modellek kialakítása, kutatási eredmények integrálása a belső adatvagyonnal;
operatív üzleti folyamatok támogatásának kialakítása (Portál, Front-end, Workflow, dokumentum menedzsment).

Az L&P Solutions Kft. részéről felmerült az igény, hogy a vállalati levelezés szolgáltatást korábban biztosító Microsoft Exchange 2003 alapú rendszerét modernebbre cserélje. A vállalat működésében kritikus szerepe van a levelezés szolgáltatásnak, folyamatosan nőttek a rendszer rendelkezésre állásával és felhasználói funkcionalitással kapcsolatos elvárások, valamint jelentősen növekedett tárterület igény is. Elkerülhetetlenné vált a rendszer modernizálása, amelyre a projekt megvalósítása idején elérhető legújabb Microsoft Exchange 2013 szerver verzióra történő átállás, vagy a Microsoft felhő alapú megoldására, az Exchange Online-re történő migráció jelentette a két alternatívát.
A technológiai és költséghatékonysági megfontolások alapján a választás az Office 365 felhő szolgáltatás részét képező Exchange Online-ra történő átállásra esett. Ezzel a megoldással maximálisan sikerült kielégíteni az új elvárásokat amellett, hogy a levelezés üzemeltetésének költségei is csökkentek.
Az Office 365 bevezetés projekt azL&P Solutions Kft. életében az alábbi fontosabb eredményeket hozta, már rövid távon:
• A levelezés szolgáltatás bárhonnan bármilyen eszközről való megbízható, folyamatos elérése lehetővé tette, hogy fontos üzeneten rövid időn belül megválaszolásra kerülhessenek, a számos helyzetben jelent előnyt, elsősorban a cégvezetők és az ügyfelekkel közvetlenül kapcsolatot tartó munkatársak számára
• Az Ügyfelekkel folytatott, elsősorban technikai jellegű megbeszélésekre jelentős részben személyes találkozó helyett Skype for Business használatával kerül sor, számos utazással töltött időt megtakarítva ezzel
• A SharePoint Online bevezetésével, az azon megvalósított egyedileg testreszabott funkcióknak köszönhetően a fejlesztő kollégák közötti együttműködés, a projektek és feladatok nyomon követése, valamint az irodai munkatársak számára adminisztratív feladat elvégzése vált egyszerűbbé és hatékonyabbá.