RK-TEAM Digital Korlátolt Felelősségű Társaság

RK-TEAM Digital Korlátolt Felelősségű Társaság

Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye

Cégbemutató

A sikeres üzleti életben a megfelelő webes megjelenés már alapfeltételnek minősül, mégis a vállalkozások többsége nem foglalkozik ezzel. Pedig az emberek, ha valamilyen információra van szükségük, rögtön az interneten a keresőt nyitják meg és azon keresztül próbálnak tájékozódni, információt szerezni. Az RK-Team Digital immár 4 éve nyújt segítséget partnereinek abban, hogy megfelelő legyen az online jelenlétük, legyen szó weboldalról, online hirdetésekről, keresőoptimalizálásról.

Az alábbi területeken tudunk segítséget nyújtani partnereinknek:
• Honlap és webáruház készítés
• Online stratégia kialakítása
• Keresőoptimalizálás (SEO)
• Google Ads hirdetési kampányok tervezése és menedzselése
• Közösségi média (Facebook, Instagram, LinkedIn stb.) kampányok tervezése és menedzselése, kommunikációs tanácsadás
• Hírlevél kampányok tervezése és lebonyolítása, adatbázis építés
• Online marketing oktatás (Facebook, Google Analytics, Google Ads)

Esettanulmány

Partnerünk egy miskolci/budapesti kisvállalkozás, amely 2009-ben alakult. Fő profiljuk a szoftverfejlesztés. Magyarországon az elsők között nyertek a Horizon 2020-as pályázaton. Termékük egy olyan szoftver, mely egyszerre projekt és időmenedzsment alkalmazás, melynek használatával minimális időt kell eltölteni a projekt adminisztrációval illetve időelszámolással a felhasználóknak.
Ügyfelünk, egy automatikus időmérő szoftvert nemzetközi piacra fejlesztő magyar kisvállalkozás azzal a megbízással keresett meg minket, hogy segítsünk nekik a B2B piacon már használt program újabb verziójának B2C piacra való bevezetésében. Megbízónk úgy tervezte, hogy a szoftvernek több verziója is lesz, egy csupán alapfunkciókat tartalmazó ingyenes verzió, és több különböző fizetős verzió olyan kisvállalkozásoknak és egyszemélyes vállalkozásoknak, akik a munkájuk során használhatják és több felhasználós előfizetés projekt alapon dolgozó csoportoknak. A közös munka megkezdésekor azonban még csak az ingyenes verzió volt kész, így annak népszerűsítése és egy előre megadott számú letöltő elérése volt a konkrét cél.
A megbízó cég weboldallal már rendelkezett, de az eredeti állapotában nem volt alkalmas arra, hogy kampány landingjéül szolgáljon. Ezért első körben az oldal kampányra való felkészítését és keresőoptimalizálását kellett elvégeznünk. Az oldal sokrétű problémái miatt újjáépítettük, és az új oldalon CTA-kat helyeztünk el. Mivel a cégnek a pályázat miatt kötött üzleti terve volt, hogy teljesíteni tudják a kitűzött célokat, amíg a weboldal átalakítása és optimalizálása zajlott elindítottuk az 1. kampányt, amely egy általunk készített landingre futott. Így mire elkészült a weboldal már voltak használható adataink, és elkezdtek jönni az eredmények.

Az ingyenes verziót népszerűsítő, több országot magában foglaló nemzetközi kampány előkészítésének keretében első körben az ügyfelünktől kapott briefben meghatározott célcsoportok alapján perszónákat alkottunk és egy komplett inbound marketing stratégiát alkottunk. A komplex kampány a számos angol anyanyelvű célország és a célcsoportok sajátossága (digitálisan fejlett, innovációra nyitott) miatt angol nyelven folyt, Google AdWords, Facebook kampányokat, egy 5 hírlevélből álló hírlevélsorozatot és az ügyféltől kapott információk alapján általunk írt angol nyelvű blogposztokat is magában foglaló tartalommarketinget használtunk hozzá.

A kampány 6 hónap alatt teljesítette a kitűzött célt, sikerült elegendő számú felhasználót toboroznunk a szoftver használatához.