DEMMLER & TÓTH Tanácsadás és Tréning Korlátolt Felelősségű Társaság

DEMMLER & TÓTH Tanácsadás és Tréning Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

A Demmler & Tóth Tanácsadás és Tréning Kft. fő tevékenysége a vezetői, az értékesítői és az általános kommunikációs képzés, valamint a szervezetfejlesztő és az egyéni fejlesztő tanácsadás.
Célunk a hiteles, tudatos kommunikáció, a meggyőzőképesség erősítése, valamint az értékesítő, a vezető és a szervezet hatékonyságának növelése. Készségfejlesztő programjainkon és a tanácsadások során a viselkedési- és kommunikációs készséget fejlesztjük, és új szemléletet és módszert nyújtunk a napi munka sikeresebbé tételéhez.
A JETRO vállalatirányítási rendszerünk egyrészt Kézikönyv minden munkatársnak, hogy tudja mi a hatásköre, felelőssége és pontos feladata, továbbá Szoftveres támogatás minden vezetőnek a működés átlátható, motiváló és kreatív biztosításához.
Tevékenységünk bizalmi jellegű, ügyfélkapcsolatainkat sokéves együttműködés jellemzi.
Partnereink kereskedelmi, termelő, szolgáltató közép és nagyvállalatok, szinte valamennyi ágazatból.

Temékeink

Esettanulmány

150 fős, 2,5 milliárd éves árbevételű IT tanácsadó cég, nemzetközi háttérrel (multinacionális cég magyarországi leányvállalata). Kapacitásbeli gondokkal küzd, a rengeteg megrendelés jelenti a problémát, nem az értékesítés. Stabil szervezet, biztos likviditás és tartós nyereségesség jellemzi.
Az átalakítás során új feladatkörökkel bővült a szervezet és több szervezeti alegység másik szervezeti egységbe került át vezetőkkel, munkatársakkal, tárgyi eszközökkel együtt. A hatáskör-felelősségi rendszert korábban már kialakítottuk, a feladat az új szervezeti egységhez tartozóan módosítani azt és kialakítani a megfelelő felügyeleti rendszert.
A szoftver segítségével elkészítettük minden pozíció alaplistáját a korábbi anyagok felhasználásával, és kialakítottuk az egységes irányítási és nyilvántartási rendet. Az ügyfél üzleti előnyei: egyértelmű kommunikáció, a problémák időben való megtalálása, felfedezése, az új pozíciókba való betanulás felgyorsítása, a vezetői munka rendszeressé alakítása.