NBTeam Intelligens Megoldások Rendszerintegrációs és Informatikai Kft.

NBTeam Intelligens Megoldások Rendszerintegrációs és Informatikai Kft.

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Az NBTeam Kft. 2008 – ban alakult meg, azzal a céllal, hogy az informatika területén minél szélesebb körű szolgáltatást nyújtson meglévő és leendő megbízóinak. Az alapítók és a vezető munkatársak több éves szakmai tapasztalatra tekintenek vissza, és a cég azóta is folyamatosan szélesíti a szolgáltatási spektrumát.

A szakmai hozzáértés egyik garanciája, hogy munkatársaink magasan kvalifikáltak, és nagy szakmai tapasztalattal rendelkeznek az informatika területén. Az NBTeam kft. minden esetben igyekszik partnerei igényeihez alkalmazkodni, és egy hosszú távú együttműködés érdekében minden elvárásnak megfelelni.

Temékeink

Esettanulmány

Pest Megyei, 20 főt foglalkoztató informatikai szolgáltatásokkal foglalkozó cég.
Ügyfelünk 2014-ben olyan integrált rendszert keresett üzleti
folyamatainak informatikai támogatására, amely képes hatékonyan kezelni a cég mindennapi
gazdasági és pénzügyi feladatait. Korábban több, egymástól függetlenül működő, úgynevezett
„szigetalkalmazás” segítette az ügyviteli munkát. Mivel a cég tevékenysége nem a
hagyományos termékértékesítésre, hanem magas szintű informatikai szolgáltatások projektszerű
megtervezésére és lebonyolítására épül, nehéz volt a piacon közvetlenül elérhető, azonnal
telepíthető integrált vállalatirányítási rendszert (ERP) találni.
A különálló programok használata helyett olyan integrált vállalatirányítási rendszert kerestek, amely képes
összhangba hozni a pénzügyi és a projektkezelési folyamatokat. A cég elvárásai között szerepelt
például a pénzügyekhez kapcsolatos feladatok közös
adatbázisra épülő elvégzése, szintén fontos igény volt, hogy a különböző projektek is nyomon
követhetőek legyenek.
Alaposan felmérték a hazai piacon elérhető ERP megoldásokat, s végül
négy rendszer jellemzőinek egybevetése után választották ki a számukra leginkább megfelelőt.
Egy üzleti workshop rendezvényen találkoztunk először – nem sokkal később az cégünk
szakemberei egy komplett bemutató keretében ismertethették a vállalatirányítási rendszer
szolgáltatásait.

„Végül azért választottuk az NBTEAM által ajánlott rendszert, mert ígéretes
volt a rendszer rugalmassága, illetve az a megoldás, amit a bemutatókon láttunk. Az NBTEAM
szakembereivel történt konzultációk eredményeként az ERP rendszer pénzügyi,
készletgazdálkodási, beszerzési, számlázási és projektkezelési moduljait vásároltuk meg,
és használjuk a bevezetés óta. Az egyes modulok szolgáltatásait azonban a cégünk
profiljához kellett igazítani, ezeket az adaptálási feladatokat az NBTEAM nagy szakértelemmel
és precizitással valósította meg – sőt, már a bevezetés előkészítése során is jó néhány
egyedi fejlesztést elvégeztek.” – emlékezett vissza a kiválasztás és a bevezetés előzményeire
ügyfelünk.

„A bevezetés óta az NBTEAM határidőn belül, sikerrel fejezett be
minden módosítást. 2014 közepén zökkenőmentesen zajlott le az éles indulás, ezt követően egy
szupport-szerződést is kötöttünk a szállítóval.” Azóta bebizonyosodott, hogy jó ötlet volt az
átalánydíjas szerződés. „A bevezetés óta felmerült fejlesztési igényeinkre megoldásokat
kapunk.” – nyilatkozta ügyfelünk illetékes szakembere.