FAIR PAY CONTROL Zártkörűen Működő Részvénytársaság

FAIR PAY CONTROL Zártkörűen Működő Részvénytársaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

A Fair Pay Control pénzügyi vállalkozás egyedülálló IT-struktúrával és kiemelkedő tapasztalattal bíró jogi szolgáltatással mozdítja előre a számlakezelési folyamatokat. Saját fejlesztésű szoftverrel kiegészített szolgáltatásunk nyomán már az első három hónapban akár 20%-kal csökken a határidőn túli kintlévőség, és 30%-kal csökken a késedelmes napok száma. Fél év után akár 90%-ban pontos fizetési egyensúly állandósul a partnercégeknél. A Fair Pay Control szolgáltatásával stabil pénzügyi helyzet és kiszámítható cash flow garantálható

Esettanulmány

Egy 500 MFt+ árbevételű cég informatikai cég szerette volna ha Ügyfelei késés nélkül fizetnének. Probléma volt a cégben, hogy a kintlévőségek kezelésére nem volt erőforrás, illetrve egy-egy nagy értékű számla kifizetetlensége, cash-flow problémákat okozott.
A bevezetés előtt a cég munkatársai hetente 4,5 órát, azaz havonta közel 2 és fél munkanapot csak a követelések kezelésével töltöttek. Az átlagos fizetési késedelem még így is 12 nap volt.

A bevezetést követően viszont Tamás munkatársainak már csak hetente kb. 1 órát, azaz havonta összesen nem egészen 4 órát kellett a pénzügyi folyamatok felügyeletével foglalkozni. Az első hónapban kétharmaddal csökkent a fizetési késedelem: 12 nap helyett 4 napra.
A nyári szabadságok miatt a bevezetés évének augusztusában a fizetési késedelem visszakúszott 9 napra. De szeptembertől az év végéig folyamatosan csökkenő tendenciával elérték az egy napos fizetési határidőt.

A decemberi hajrá miatt a számlák kifizetése az első évben megint megcsúszott egy kicsit. Januártól visszaállt a kifizetés a normál kerékvágásba, és ez tavaszra már azt eredményezte, hogy nem volt fizetési késedelem. Sőt, gyakran egy vagy két nappal előbb is fizettek az ügyfelek, mint ahogy a számla fizetési határideje lejárt volna.

Ezután a FAIR PAY CONTROL által automatikusan vezérelt folyamat megszokottá vált a partnerek körében. A cég számláit mindig pontosan, határidőre fizették!

Összegezve:

a munkaidő lecsökkent 2,5 napról fél napra
az átlagos fizetési határidő lecsökkent 12 napról 0 vagy akár -2 napra
https://www.youtube.com/watch?v=iyZ7rhFhbqY