RG-STÚDIÓ Kft.

RG-STÚDIÓ Kft.

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Három fő pillérrel rendelkezünk, mely a minőségirányítás, a fejlődés és a képzéseink.
Minőségirányítás
A minőségirányítás az RG Stúdió vezetésének és minden munkatársának kiemelt feladata. Ezért minden kollégánk felelős saját munkája minőségéért, folyamatos fejlődéséért és úgy dolgozik, hogy hozzájáruljon üzleti partnereink elégedettségéhez.
Fejlődés
Elkötelezettek vagyunk a folyamatos minőségi fejlődés megvalósításában és az ügyfelekkel való kapcsolattartás minőségének tökéletesítésében. Munkafolyamatainkat folyamatosan ellenőrizzük, értékeljük és fejlesztjük a kapott visszajelzések alapján. Tesszük mindezt annak érdekében, hogy a hibák előfordulását megelőzzük, és újabb célokat tűzzünk ki.
Képzés
Támogatjuk továbbá a korszerű szakmai ismeretek elsajátítását, így rendszeres szakmai képzésekkel biztosítjuk a munkatársaink felkészültségét. Végül az RG Stúdió minőségpolitikájának megvalósításának további fontos eleme a cégvezetés által nyújtott személyes példamutatás.

Esettanulmány

Az esettanulmányban bemutatott ügyfelünk olyan kisvállalkozás, mely sportszerek és sporteszközök offline és online forgalmazásával foglalkozik. Az offline értékesítéshez és működéshez rendelkezésre áll egy üzlet, míg online rendelkeznek webáruházzal, Facebook és Instagram oldallal is.
A Black Friday akció időszakában jóval nagyobb forgalom és érdeklődés érkezik mind az üzletbe, mind a különböző online felületekre, mint az év többi részében. A nagyszámú érdeklődések általában számos kérdéseket szülnek, melyeket javasolt minél hamarabb megválaszolni, nehogy a cég elveszítse potenciális érdeklődőit. A fokozott ügyfélszolgálati feladatok megfelelő ellátására pedig további munkaerőre lenne szükség. Emellett a Black Friday időszaka remek lehetőséget kínál az értékesítés fellendítésére. Ügyfelünk számára fontos volt, hogy az online csatornákon elért felhasználók látogassanak el a fizikai üzletbe és vásárlásaikat ott bonyolítsák le. Az említett üzleti problémák kiküszöbölésére ügyfelünknél ChatBotot alkalmaztunk a Black Friday kampány során egyrészről az ügyfélkezelésre, másrészt pedig az értékesítés támogatására. A Chatbot egyszerű formája a mesterséges intelligenciának, amivel kapcsolatba léphetnek a felhasználók a Messenger segítségével.
Ügyfelünk értékesítés támogatására és ügyfélszolgálati feladatainak csökkentésére Facebook forgalomterelő kampányokat és chatbot-ot alkalmaztunk.
A Black Friday kampányidőszak november 16-22-ig tartott, ez idő alatt a weboldalra terelő hirdetéssorozatok esetében 114.000 Ft került elköltésre, ebből az összegből pedig 7116 felhasználót sikerült átterelnünk a weboldalra. A fizikai boltba terelő hirdetés során 61.000 Ft került elköltésre és 1852-en tekintették meg az oldalt. Összeségében a forgalomterelő hirdetések esetében átlagosan 16, illetve 34 Ft-be került egy érkezési oldal megtekintés.
Emellett 24.000 Ft-ból 724-en kezdtek üzenetváltásba a chatbottal, ezek közül pedig 432-en iratkoztak fel. Így átlagosan egy felhasználó Chatbotba történő terelése 33 Ft-ba, egy feliratkozás pedig átlagosan 55,5 Ft-ba került. A feliratkozóknak kiküldött felhívó levelet 385 felhasználó, vagyis a feliratkozók 89%-a nyitotta meg, ezek közül pedig 205-en (53%) mentek át ügyfelünk weboldalára.
A kampány bevezető időszakában is érkeztek már vásárlások a forgalomterelő kampánynak köszönhetően. Összesen 159 vásárlás érkezett 2.137.000 Ft értékben. A pénteki, illetve a szombati napon konverziós, illetve dinamikus remarketing kampányokat futtatunk. A két nap alatt, a két kampány során 136.000 Ft került elköltésre, ebből 286 vásárlás érkezett. A 286 vásárlás pedig 5.000.000 Ft bevételt generált. Egy vásárlás átlagos hirdetési költsége 475 Ft volt, az átlagos kosárérték pedig 17.500 Ft.
Az értékesítés támogatás mellett ChatBot az ügyfélszolgálatban is végig fontos szerepet töltött be, hiszen a botban szereplő automatikus válaszoknak köszönhetően az érdeklődők megtaláltak minden fontos információt a kiszállítással, a méretezéssel, a fizetéssel, illetve a vásárlással kapcsolatban. Amely kérdésüket nem tudta megválaszolni a bot, lehetőségük adódott e-mailt küldeni a ChatBot segítségével a vállalatnak, illetve kérhették munkaidőben a Messengeres, élő chat-es ügyfélszolgálat segítségét is.