PontIT Üzletviteli Tanácsadó és Szolgáltató Kft.

PontIT Üzletviteli Tanácsadó és Szolgáltató Kft.

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

A Pontit Kft. 2006-ban alapított, marketing és informatikai szolgáltatásokat kínáló cég.
A cég tulajdonosa Venk László, marketing szakember 20 éves e-kereskedelmi és informatikai vezetői múlttal.
A cég szegedi irodájában mára több mint 15 szakértő kolléga segít jórészt e-kereskedelemmel foglalkozó ügyfeleinek a növekedésben.
A vállalat online marketinges márkaneve az adlogic, weblapja az adlogic.hu
Sok piacvezető webáruház a cég ügyfelei közé tartozik és az elmúlt 3 évben a cég növekedése töretlen.
A Pontit Kft legfőbb szolgáltatási területei: online marketing, főleg webshopokra optimalizálva (leginkább Google és Facebook hirdetéskezelés), webáruház készítés és optimalizálás, e-kereskedelmi tanácsadás.
A cég mottója: növekedj.okosan.velünk!

Esettanulmány

Ruházati termékekkel foglalkozó nagy és kiskereskedő cég. Éves árbevétele 2MRD forint felett volt. A pandémia alatti időszakban az offline boltok bezárása miatt a márkáknak külön webáruházakat készítettek és üzemeltettek. A webáruházak költséghatékony működtetésében és a több webshop által létrejött szinergiák hatékony felhasználásban kértek támogatást.
Tanácsadáson és oktatás sorozaton keresztül bemutattuk a hatékony webáruház működtetés minden elemét a professzionális árufeltöltéstől a gyors logisztikáig bezárólag. Minden tevékenységhez segítettünk meghatározni a megfelelő erőforrásokat és a mutatószámokat, amellyel az adott terület mérhető.
Külön foglalkoztunk az online marketing csatornáktól várható teljesítményekkel, azok hatékony felépítésével és mérésével.

A bevezetést követően az ügyfél tudatosan tervezett költségeket az online boltokhoz és pontosan követhetővé váltak az eredmények, hamarosan a márkashopok önfenntartóvá és egyenként eredmény termelővé váltak.