System32 IT Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

System32 IT Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Célunk az emberközpontú digitalizáció.
Fontos számunkra, hogy a digitalizáció ne kihívás, hanem érték legyen és ügyfeleink eredményesebbé váljanak egy-egy jól sikerült digitális megoldásnak köszönhetően. A System32 IT Kft. digitális applikációkat, integrált automatizált rendszereket szállít.
Működésünk fő területei:
Segítünk a digitálizáció folyamataiban előkészítésében, stratégia kidolgozásában
Segítünk a digitalizációhoz kapcsolódó megfelelő eszközök felkutatásában. kiválasztásában, a bevezetés előkészítésében, kivitelezésében.
Segítünk megfelelő képzettséggel rendelkező, projektet támogató csapat képzésében kialakításában.
Segítünk egy már bevezetett rendszerben rejlő lehetőségek feltárásában, kiaknázásában.
Számunkra az ügyfél szempontjából profi és eredményes projekt jelenti a sikert.

Esettanulmány

Ügyfelünk magyar tulajdonban álló, saját könyveléssel, élelmiszer feldolgozással foglalkozó élelmiszer ipari cég.
ágazat: mezőgazdaság, élelmiszer ipar, kereskedelem
cégméret: közepes vállalkozás, kb. 100 fő
Piaci körülmények: a Covid járvány hatására az irodai folyamatok egy része organikus módon digitalizálásra került, előtérbe került az irodai munkatársak home office formában való foglakoztatása és ennek megfelelően egy online könyvelési rendszer szükségessége.

Ügyfelünk saját könyveléssel rendelkező közepes, gyártással foglalkozó cég, amely több cégbe szervezett tevékenységgel papírmentes iroda kiépítésén dolgozik. A megoldandó feladatok a következők voltak:
A korona vírus járvány hatására előtérbe került az irodai munkatársak home office formában való foglakoztatása. Az irodai infrastruktúra a jelenléti munkavégzésre volt kiépítve. Meg kellett oldani, hogy a távolról dolgozó munkatársak hatékonyan tudjanak együttműködni. Ehhez igazodva kellett infrastruktúrát kiépíteni. Ennek megfelelően szükség volt hardver és szoftver fejlesztésre. A sok manuális munkafolyamat közül az egyik legnagyobb kihívást a különböző csatornákon beérkező papír, illetve digitális számlák egységes feldolgozása jelentette.
Az igény az volt, hogy a számlákat egységesen lehessen digitalizálni és az illetékes jóváhagyója a tartózkodási helyétől függetlenül egyszerűen, kényelmesen tudja jóváhagyni tartalmilag és formailag az adott számlát mobil eszköze segítségével.

A rendszer elsődleges célja, a beérkező számlák feldolgozási folyamatának gyorsítása, hiba lehetőségek csökkentése, az elfogadási hely függetlenné tétele. A rendszer működése Office 365 rendszeren belül Power Platform alapokon (PowerApps, Power Automat (Flow)) kerül kialakításra (Azure AD (Active Directory) fut a háttérben.
A számlák az ügyfél saját fájlkezelő rendszerén (Sharepoint) kerülnek feldolgozásra külön alkalmazás telepítése nélkül. Böngészőből, levelező programból (Microsoft Outlook) tudják a rendszer szereplői feldolgozni a számlákat.
A folyamatosan mozgásban levő vezetők számára kifejlesztésre került egy mobil applikáció, amely lehetővé teszi az illetékeseknek a számlák mobil eszközön történő jóváhagyását.
A rendszer kialakításában fontos szerepe volt a munkafolyamat megkönnyítésének. Ezért az illetékesek email értesítést kapnak az aktuális feladataikról, így nem kell folyamatosan a rendszer kezelőfelületét ellenőrizniük, elég akkor belépniük a rendszerbe, amikor teendőjük van egy adott számlával.
A rendszer képes együttműködni vállalatirányítási és könyvelési rendszerekkel is.

Weboldal: