Asseco Central Europe Magyarország Zártkörűen Működő Részvénytársaság

Asseco Central Europe Magyarország Zártkörűen Működő Részvénytársaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cegbemutató
Az Asseco cégcsoport szoftverfejlesztéssel foglalkozik, valamint szoftveres IT-megoldásokat kínál a gazdaság minden ágazatára, többek között ERP, ipar 4.0, Management Információs rendszerek (MIS) témákban is. A világ 50 országában vagyunk jelen 24 000 alkalmazottal.
Mint a NASDAQ-on és a Varsói Tőzsdén jegyzett vállalkozás, számunkra fontos a stabilitás, megbízhatóság, átláthatóság, így ügyfelein biztosak lehetnek abban, hogy a projektjeinket megfelelő gondossággal, odafigyeléssel, a szerződési keretek betartásával teljesítjük.
Integrált irányítási és információvédelmi rendszerünk megfelel az ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, valamint az ISO / IEC 27001:2013 információbiztonsági szabvány előírásainak, valamint az AQAP 2110 NATO normatív dokumentum követelményeinek megfelelő minőségirányítási rendszert is működtetünk.
Esettanulmány
Családi tulajdonú, németországi központú vállalkozás, amely közel 70 éves működési múltra tekint vissza a gépgyártás területén. Elsősorban a textil- és autóipart szolgálja ki nemzetközi szinten egyedi és sorozatgyártású gépeivel egyaránt. Működését 150 alkalmazottal és 12.000 nm nagyságú gyártócsarnokkal végzi.
A gépgyártók működése során szoros informális koordinációra van szükség a beszerzés, a munkaelőkészítés, a tervezés és a gyártás között. A BOM és CAD adatok Excel lista- és mappastruktúrában történő kezelése időigényes és lassú folyamat. Az ügyfelek gyors és rugalmas kiszolgálása érdekében az APplus (mint ERP megoldás), a SolidWorks (mint a kivitelezés eszköze) és a PRO.FILE (mint a műszaki és kereskedelmi dokumentumok központi adminizstrációs eszköze) rendszer szoros integrálása nélkülözhetetlen volt a cég számára.
Az AP+ ERP rendszerrel az osztályok közötti összes információt az APplus PLM kezeli egységes adattörzsként, összekapcsolva így az értékesítési, beszerzési, tervezési és egyéb osztályokat. Az egységes digitális dokumentumkezelés segííti, hogy mindig a legaktuálisabb dokumentumhoz legyen hozzáférésük a cég alkalmazottainak..
A munkatársak könnyen tudják ellenőrizni a megrendeléseket, ajánlatokat, beérkező megrendelések visszaigazolásait, az értékesítési- és egyéb dokumentumokat, és az e-mail forgalmat.

Weboldal: