BSIS9 Informatikai Szolgáltató és Tanácsadó Kft

BSIS9 Informatikai Szolgáltató és Tanácsadó Kft

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

A BSIS9 Kft megalakulása óta cégünk beváltotta hozzáfűzött reményeit és Magyarországon elismertté vált az SAP alapú informatikai rendszerek területén.
Célunk, hogy pontos igényfelmérés és tervezés után, kiemelkedő minőségű, integrált kommunikációs szolgáltatásokkal és tartalmi megoldásokkal járuljunk hozzá az Ügyfeleink üzleti céljainak megvalósításához.
Továbbra is valljuk, hogy Partnereink sikere részben a mi felelősségünk.
Tevékenységi körünk:
SAP R/3 bevezetés, támogatás, fejlesztés, verzióváltás
SAP BI – üzleti intelligencia
SAP Business Object
SAP R/3 rendszerek üzemeltetése
Folyamatszervezés, ügyvitelszervezés
Minőségirányítási rendszerek bevezetése, támogatása
Informatikai projektek minőségbiztosítása

Esettanulmány

A BABLENA TRADE Kft. 1993. december 20-án került megalapításra egyszemélyes Kft -ként, 1 millió Ft-os törzstőkével. A kábelkereskedést 1994. július 1-vel kezdte meg. A BABLENA TRADE Kft. törzstőkéjét 2006. december 15 -tel 400 millió Ft-ra emelte. A BABLENA TRADE Kft. saját irodája 2660 Balassagyarmat, Ady Endre út 31., a saját telephelye 2336 Dunavarsány, Ipar út 7-9. szám alatt található. A telephely 2000 –ben történt átadása óta adja a Kft. logisztikai bázisát. A 2007 –es év folyamán 200 millió forintos beruházás keretében tovább bővült a telephely, mely így 4 hektáros területen 12000 m²-es betonozott, bitumenezett külső tárolóterülettel, 2000 m² fűthető raktárterülettel és 500 m² irodahelyiséggel teszi lehetővé a kábelek és vezetékek szakszerű, biztonságos tárolását, kiszolgálását a vevők részére. A Kft. rendelkezik kábelátcsévélő berendezéssel, 3, 7, 10 tonnás targoncákkal, 1,5 tonna szállítására alkalmas gépjárművekkel. A 1,5 tonnát meghaladó súlyok szállítását szerződött fuvaroz
A Bablena Kft évről évre erősen fejlődik, melyet a bevétel növekedése is mutatott. A kezdeti 196m Ft-ról 2014-re már majdnem 5 Mrd ft-ra növelte. A társaság meghatározó szereplője az erősáramú vezetékek forgalmazásának. Vevői közt megtalálhatóak a nagy szakmai felhasználó cégek (ELMÜ, ÉMÁSZ, E-ON…), valamint a legnagyobb erősáramú kivitelező cégek.
A növekedés hatására már szükség volt a legkorszerűbb integrált vállalatirányítási rendszer bevezetésére, ami a piacon elérhető. Ezért esett a választás az SAP-ra.
A bevezetésre kerülő rendszerrel szemben a legfőbb elvárások az alábbiak voltak:
1. valós időben nyomon követni a cég
1.1. pénzügyi folyamatait
1.2. logisztikai folyamatait
1.3. anyaggazdálkodását
1.4. tervezési folyamatait
1.5. szállítóit
1.6. vevőit
1.7. garanciális ügyintézést
2. döntés- előkészítés a menedzsment részére
2.1. kontrolling
2.2. pénzügyi tervezés

A Bablena Trade részére az SAP R/3 All-In-One megoldását ajánlottuk és vezettük be.
A MySAP ERP megoldása egy előre konfigurált rendszer, mely magában foglalja a számvitel, a kontrolling, az eszközgazdálkodás, az anyaggazdálkodás és az értékesítés területeit. A rendszer rendelkezik azokkal az alapvető beállításokkal, melyek egy működő vállalat gazdálkodására jellemzőek és megfelelnek a magyar sajátosságoknak.
Az alkalmazás bemutatása
A bevezetett rendszerben az alábbi értékesítési folyamat került beállításra
A bevezetett SAP megoldás teljeskörű raktárgazdálkodási funkciót is tartalmazott
A raktárgazdálkodás (WM) alkalmazás rugalmas funkciókkal támogatja vállalatát az anyagmozgásnál és az anyagok aktuális készletelemzéseinél a komplex raktárstruktúrákban. A WM modern be- és kitárolási stratégiákkal optimalizálja az anyagáramlást és a raktárkapacitást a raktárakban. Így jelentősen egyszerűsíthető a szükséges anyagok elérése.
A raktár-gazdálkodási komponens integrálva van a teljes SAP rendszerbe és be van ágyazva a vállalat anyagáramlásába. A raktárgazdálkodásban a készleteket mennyiség szerint
A projekt határidőre a meghatározott céloknak megfelelően az ügyfél aktív közreműködésével együtt sikeresen befejeződött 2008- ban.
A társaság számára a legfőbb előny, hogy az üzleti folyamatok által generált összes adat egy rendszerben, strukturáltan, egységes szerkezetben elérhető.
Az összes tervezési feladat a beépített lekérdezéseknek megfelelően gyakorlatilag a rendelkezésre álló, valós idejűnek tekinthető adatokból rendelkezésre áll. Nem kell a döntés-előkészítésre rengeteg időt fordítani, mely komoly erőforrás megtakarítás a szervezetnek.
Komoly előny, hogy a nagy szolgáltatók is SAP-t használnak, ezért számukra a cég által kibocsátott összes dokumentum, az általuk használt formátumban elérhető.
Fontos, hogy a cég további bővülésével a rendszer rugalmasan skálázható a továbbiakban, jóval alacsonyabb beruházási költségszint mellett.

Weboldal: