LANOGA szoftverfejlesztő Kft.

LANOGA szoftverfejlesztő Kft.

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cegbemutató
A Lanoga Kft. egy teljes mértékben magyar tulajdonú szoftver- és alkalmazás tervező és fejlesztő cég, mely 2009. január 22-én alakult meg.

Cégünk professzionális megoldásokat kínál. Megvásárolható kész szoftvertermékeink értékesítése mellett, egyedi megrendelések teljesítése, folyamatos innováció és megújulás jellemzi a céget. Munkatársaink magas technológiai tudása annak a tudatos minőségfejlesztési tevékenységnek köszönhető, melynek egyik eleme a Pécsi Tudományegyetemmel, mint az ország egyik legnagyobb egyetemével megvalósuló proaktív rekrutációs együttműködés és a munkatársak folyamatos képzésének és önképzésének támogatása. Az új technológiák megismerése alapvető a hatékonyság és legkorszerűbb megoldások kimunkálásának érdekében.

Ügyfeleink igényeit úgy teljesítjük, hogy velük együttműködésben nem csak jól működő, technológiai szempontból kidolgozott szoftvertermékeket, de az üzleti folyamataikba integrálódó, valódi üzleti értékkel bíró ergonomikus megoldásokat szállítunk.
Esettanulmány
A cég fotovoltaikus rendszerek kiépítését és üzemeltetését végzi országos szinten több telephelyen. Nagyságrendileg 15-30 főt foglalkoztat.
Folyamataik papír alapon működtek, erőforrás elosztásuk akadozott és hektikus volt. A cég ajánlatadása hosszadalmas volt és a jóváhagyói lánc összetettsége tovább bonyolította az adminisztrációt. A projektek és emberek hatékonysága csak becsült adatokon alapult.
Megoldásként egy flexibilisen alakítható ERP rendszet telepítettünk meghatározott központi modulokkal.

A rendszer központi relációs adatbázisban tárolja az adatokat minden hozzáférés jogosultsági szintekkel szabályozott módon történik.
A rendszer kettős adatellenőrzést biztosít (mind kliensoldalon mind szerveroldali jogosultságellenőrzést alkalmaz) így a nagy adatbiztonságot garantál.

1. Adminisztrációs modul
• Felhasználó nyilvántartás
• Jogosultságkezelés
• Rendszernaplók

2. Erőforrás management modul
• Szabadságok nyilvántartása
• Önéletrajz nyilvántartó és generáló egyedi sablonok alapján
• Időnyilvántartás
• Megbeszélések, teremfoglalások nyilvántartása Google Calendar integrációval.

3. Projekt modul
• Projekt és feladat nyilvántartás

4. Szerződés modul
• Szerződések, Teljesítésigazolások nyilvántartása
• Számla nyilvántartás
• Figyelmeztetések esedékességekről

5. Eszközkezelő és nyilvántartás modul
• Szoftver nyilvántartó
• Eszköz nyilvántartó
• Gépjármű nyilvántartó
• Figyelmeztetések esedékességekről

6. Riporting modul
• Projekt költségvetés kimutatás
• Felhasználó terheltség kimutatás
• Havi költségvetés kimutatás


7. CMS

8. Vállalti BLOG

Weboldal: