Webstar Csoport Kft.

Webstar Csoport Kft.

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cegbemutató
Az idén 20 éves Webstar Csoport az internet hazai megjelenése óta fejleszt egyedi webes rendszereket, 4-5 éve pedig mobilalkalmazásokat. Erősségünk, hogy fejlesztéseink előtt ügyfeleink folymatait minden esetben alaposan felmérjük, így mindig azt az alkalmazást készítjük el, amire az ügyfélnek tényleg szüksége van.

Azért érdemes velünk dolgozni, mert ha mi készítjük el a vállalatirányítást támogató informatikai rendszert, akkor naprakész, megbízható forrásból származó információja lesz, hogy a termelési folyamat minden pontján az történik-e, és úgy, amit a vezetés meghatározott. Az általunk szállított megoldás segítségével minden kolléga, minden pillanatban tudni fogja, hogy milyen feladatai vannak, milyen határidőket kell tartania, milyen elvárásoknak kell megfelelnie, hogy az operatív munkájához szükséges dokumentumokat hol találja, és a pontos tájékozódásához elengedhetetlen információkat hogy tudja beszerezni.
Temékeink
Esettanulmány
A Handtex Bt. részben német tulajdonosi körrel abból a célból alakult 1998-ban, hogy magas minőségű, prémium textilipari termékeket gyártson elsősorban külhoni piacokra. Mára a világ labdarúgó sportjának felszerelést szállító cégeinek 70%-a a Handtex-nél gyártott kapuskesztyűt forgalmazza.

A cég Magyarországon (Komlón) kívül még Ukrajnában, Németországban, és Tunéziában működtet varróüzemeket, összesen 700 dolgozónak adva munkát.

Mivel az Adidas és Puma cég meghatározó kapuskesztyű-beszállítójaként a német minőségi elvárásoknak kell megfelelni, ezért a cég varrodái az ISO 9001, 14001 (környezetvédelem), és OHSAS 18001 (munkabiztonság) minőségirányítási rendszer szerint működnek. A vállalat emellett nagy gondot fordít arra is, hogy ügyfeleik saját minőségbiztosítási előírásait is szem előtt tartva szolgálja ki vevőit.
A termelésirányítási rendszer bevezetését megelőzően a cég csak sztenderd Office alkalmazásokat használt, a vállalati folyamatok menedzselésére nem rendelkezett más informatikai támogatással. A telephelyek közti kommunikáció e-mailben, telefonon-faxon, illetve papíralapon zajlott, ami rengeteg problémát okozott a működés szervezésében. Ezek közt a legégetőbb a hibázási lehetőségek magas száma volt, hiszen az információ sok helyen és sok módon tudott elveszni, illetve torzulni. Napi szinten történtek félreértések, ami termeléskiesésekhez, selejtgyártáshoz, illetve szállítási késésekhez vezetett.

A szervezés nehézkessége mellett az is nagy kihívás elé állította az irányításban részt vevő kollégákat és a menedzsmentet, hogy a beszerzésről, a gyártásról, a szállításokról, vagyis a folyamatok aktuális állapotáról, csak nagyon lassan és pontatlanul lehetett információkat szerezni, ami nagyban megnövelte a rossz döntéshozatal kockázatát.
A fenti problémák megoldására a cégvezetés elhatározta, hogy olyan informatikai rendszert vezet be, mely a vállalat folyamatait átfogóan tudja támogatni. A szállított megoldás előnye, hogy az interneten keresztül, minden kolléga számára napi 24 órában, felhőszolgáltatáson keresztül érhető el a rendszer, úgy, hogy mindenki csak a hozzá rendelt jogosultsági szintnek megfelelő funkciókat, adatokat láthatja, illetve módosíthatja. A rendszer használatához egyébként nincs is szükség külön szoftvertelepítésre, a már meglévő böngészők alkalmasak a szolgáltatás igénybevételére.

Ma a vállalat minden szintjén, napi rendszerességgel a következő szerepkörű kollégák használják a terméket: raktáros, beszerző, technikus, szalagvezető, telephelyvezető, vámügyintéző, könyvelő, minőségbiztosítási felelős, ügyvezető.

A beszerzések, szállítások, termelési fázisok gyors és hibamentes koordinációja mellett, a rendszer nagy segítséget nyújt a kapacitásfigyelésben, és a vevők, partnerek folyamatos tájékoztatásában is, így azok mindig naprakész információval rendelkeznek saját megrendeléseikkel kapcsolatban.

A rendszer tehát egy korszerű platformot nyújt a cég számára, hogy minden információt, adatot, dokumentumot, egy központi helyen, ellenőrizhető hozzáférésen keresztül biztosítson a illetékes dolgozók számára, hogy mindenki, minden pillanatban pontosan tudja, hogy mi a feladata.

A rendszer bevezetésével a cég 10 és 20 szálazék közti eredménynövekedést tudott elérni.