"T-SOFT MÉRNÖKIRODA" Számítástechnikai Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.

Hajdú-Bihar megye, Pest megye

Cégbemutató

Cégünk informatikai rendszerek tervezésére, fejlesztésére, valamint a szoftver rendszerek bevezetésére és ASP üzemeltetésére specializálódott.
Azt tekintjük legfontosabb feladatunknak, hogy a felhasználók igényeihez optimálisan illeszkedő, hatékony, gazdaságosan üzemeltethető és jövőt álló rendszereket szállítsunk.
Célunk, hogy elősegítsük e rendszerek gyors alkalmazásba vételét, valamint a felhasználók igénye szerinti támogatást nyújtsunk a rendszerek üzemeltetéséhez, továbbfejlesztéséhez.
Tevékenységünket az alábbi szak- illetve alkalmazási területeken ajánljuk ügyfeleinknek: Komplett informatikai megoldások szállítása, üzembe helyezése és működés támogatása, valamint Internet/intranet rendszerek, virtuális privát hálózatok megvalósítása:
• ASP/S.a.a.S szolgáltatások
• Hálózat- és rendszermenedzsment, rendszer monitoring
• Együttműködés menedzsment rendszerek
• Tervezés, szakértés, konzultáció, oktatás
• Rendszerfelügyelet és rendszertámogatás

Esettanulmány

A Debreceni Intézményműködtető Központ 2013.május 1-jén alakult meg.
Debrecen Város Közgyűlése a köznevelési intézmények állami fenntartásba vételét követően azzal a céllal alapította a DIM-et, hogy az általános iskolák, gimnáziumok és kollégiumok működtetési feladatait ellássa. Ezt a feladatot több, mint 200 fő ellátási helyen, cca 200 fő munkavállalóval végzik.
A DIM a város köznevelési intézményeiben tanulók és kollégiumaiban lakók részére szervezi és bonyolítja a közétkeztetéssel kapcsolatos feladatokat is.
Központi irodaházuk Debrecen belvárosában, a Református Nagytemplom mellett, a Kálvin tér 2/A. cím alatt található.
Debrecenben szigetszerűen működő, PC-kre telepített étkeztetési rendszer szolgálta ki az iskolai, kollégiumi intézményeket. Ez nehézkesen szolgáltatott összesített adatokat a DIM számára, ráadásul hatalmas humán erőforrást kívánt. cca 50 iskolai intézményt érintett a probléma.
Két év múlva a bölcsődék rendelési rendszere is felülvizsgálatra került. Hasonló problémával szembesült immáron a Debreceni Intézményműködtető Központ, csak kisebb volumenben (12 intézmény). Mivel egy gazdaságirányítási rendszer alá vonta az Önkormányzat a DIM kezelésében a bölcsődéket, így észszerű volt ugyanabba a rendszerbe bevonni őket. Újabb két-három év múlva, az óvodák egységesítésével ugyanaz a probléma merült fel, mint a bölcsődék esetében (32 óvoda, cca 50 telephelyen). A megoldás egyértelmű volt: BinexFlow Közétkeztetési Rendszer®
Debrecenben 2013-ban szigetszerűen (az intézményeben) működő adatbázisokat cserélte le az akkor újonnan létrehozott Debreceni Intézményműködtető központ a cégünk által fejlesztett, közös adatbázissal, a felhőben működő közétkeztetési rendszerre. Erre nagy szükség volt a humán munkaerővel való optimálisabb gazdálkodás érdekében.
Immáron nyolcadik éve cégünk saját fejlesztésű szoftverével tartja nyilván Debrecen városa az összes debreceni önkormányzati fenntartású bölcsődében, óvodában, általános és középiskolában, kollégiumokban étkező személy (gyermekek és felnőttek) étkezését. A rendszer jelenleg (évekre visszamenőleges lekérdezhetőséggel is) cca. 24-25 ezer étkező személyt tart nyilván, továbbá, amióta a bankkártyás fizetést bevezettük (2018. december 01.), 17 ezer szülő/gondviselő szintén ehhez az adatbázishoz kötötten került tárolásra. Integráltan működik a könyvelési rendszerrel - tekintettel a havi átlag tízezer db étkezési számlára.
A mi rendszerünkkel való étkezés-menedzselés biztosítja az önkormányzatnak, illetve az ékeztetést menedzselő cégnek azt, hogy évről évre gazdaságosabban, és hatékonyabban működhessenek.
Az általunk fejlesztett rendszer: központi adatbázissal rendelkezik, 100% internet alapú működésű, a főzőkonyháktól, és tálalókonyháktól függetlenül, rugalmasan beállítható, helyi sajátosságokhoz rugalmasan testreszabható, önkormányzati fenntartású bölcsődékben, óvodában, általános és középiskolákban, gimnáziumokban, kollégiumokban étkező személyeket menedzsel, biztosítja a szükséges összesítésekben, kimutatásokban, tetszés szerinti csoportosításban, könyvelési, szülői, Hungast adatbázissal integrált, online NAV kompatibilis, számlák fizethetőek: készpénz, átutalás, csoportos beszedés, bankkártya. Digitális aláíró modullal rendelkezik, rendkívül gyorsan, lépcsőzetesen, tetszőleges kezdési idővel bevezethető, Magyarország legerősebb referenciával rendelkező étkezést menedzselő rendszere, élő telefonos HelpDesk segíti a felhasználók munkáját.