Tracfy Korlátolt Felelősségű Társaság

Tracfy Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Cégünk fő tevékenységei az egyedi szoftverfejlesztés és a cégre szabott egyedi vállalatirányítási rendszerek értékesítése, fejlesztése.
Munkánk során törekszünk arra, hogy a legmodernebb, legújabb technológiákat használjuk, folyamatosan képezzük magunkat, hogy lépést tartsunk az informatika világában tapasztalható gyors fejlődéssel. Szoftverfejlesztési feladatainkat elsősorban Microsoft .NET technológiákkal, WinForms ill. ASP.NET MVC segítségével oldjuk meg.
Termékeinket kis-, közép- és nagyvállalkozások napi rendszerességgel használják, elégedettek az általunk kínált megoldásokkal. Célunk, hogy segítsünk ügyfeleinknek abban, hogy a legjobb szoftvermegoldást kínálva optimalizáljuk üzleti folyamataikat, költséghatékonyabbá tegyük működésüket.
A Tiger Softwares víziója egy olyan üzleti környezet Magyarországon, ahol a kis- és nagyvállalatok növekedésük érdekében a lehető legjobb eszközökkel törekszenek a vevői elvárások kielégítésére.

Temékeink

Esettanulmány

Ügyfelünk egy 10-20 fő között foglalkoztató nagykereskedelemmel foglalkozó cég, saját branddel és termékekkel. A termékeket külsős alvállalkozókkal bérgyártatja, de a gyártási folyamat felügyelete, R&D házon belüli. Magyarországon kívül elsősorban V4 területre szállít. A termékek prémium kategóriába sorolhatók. Ebben a prémium kategóriában Magyarországon közepes méretű konkurenciával rendelkeznek, árképzésük is ennek megfelelő.
A termék bevezetése előtt nagyon sok folyamat kézzel működött, ill. különböző szigetrendszerek használatával, kisebb dobozos termékek segítségével. A következő problémákat kellett megoldani. Ügyfélkommunikáció hatékonyságának növelése: a különböző csatornákon történő kommunikáció nem volt megfelelően rendszerben kezelt, elvesztek információk. A bejövő rendelések kezelése egységes rendszerben: e-mailen, faxon, telefonon, egyéb módon érkező rendeléseket közös csatornára kellett terelni. Készletkezelésben megoldandó feladat volt a több raktár használata, a gyártás alatt lévő termékek kezelése, a foglalások, prioritások, projektek kezelése. Külső rendszerekkel való összekötés, mint pl.: EKAER, NAV, könyvelés és a bérgyártók által használt rendszerek. Vezetői kérdésekre kell gyorsan tudni választ adni, ami a bevezetés előtti táblázatos és gyakran papír alapú nyilvántartásokból nehéz volt. Árajánlatok, szerződések és egyéb dokumentumok kezelése is megoldásra várt.
Ügyfelünknél bevezetésre került az általunk fejlesztett vállalatirányítási rendszer. A fejlesztést és testreszabást követően a bevezetési időszakban közösen beparamétereztük a rendszer, oktattunk és segítettünk az átállásban. A megoldandó problémákban leírtakat a rendszer egy helyen integráltan tudja kezelni. Megszüntettük a szigetrendszereket, papíralapú nyilvántartást, táblázatokat. A kommunikáció egységes lett, az viszonteladó partnerek a cég saját portáljára tud belépni, és ott a rögzített szerződéses feltételeik szerint leadni a megrendeléseit, kezelheti a kiszállítási időpontokat, számlákat. Az egyedileg gyártott termékek műszaki rajzait a rendszerben megadott paraméterek alapján generálják, amit közvetlenül tudnak fogadni a gyártók. A készletek és listák világosan láthatók a rendszerből, realtime információk állnak rendelkezésre a vezetőség számára. A termékkel többek között elértük, hogy az automatizálható, ismétlődő folyamatokra ne kelljen fölösleges erőforrást allokálni, helyette a növekedésre és innovációra lehet koncentrálni. A bevezetést követően a cég további termékek gyártásába és forgalmazásába fogott, és növekedést is ért el.