M&M Computer Számítás és Irodatechnikai Kereskedelmi Kft

M&M Computer Számítás és Irodatechnikai Kereskedelmi Kft

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest

Cégbemutató

Bemutatkozik az M&M Computer Kft
Bevezető:
Az információs társadalom alapvetően átrendezi az emberek egymáshoz és környezetükhöz való viszonyát: a korábbi munkamegosztást, az életmódot, a társadalmi struktúrát, a kommunikációt, a szórakozás és a szabadidő rendszereit.
Az információ-kommunikációs technológia napjainkra a hivatali, ügyviteli, gazdálkodási, üzleti, projektmenedzseri, fejlesztési feladatok (tervezés, végrehajtás, monitoring) megfelelő színvonalú, zökkenőmentes ellátásának alapvető eszközévé, támogatójává vált. Az M&M Computer kft. ebben a folyamatban a megfelelő, megbízható, hatékony eszközök kiválasztásában, beszerzésében, üzemeltetésében, valamint a pályázati források megszerzésében áll az Ön rendelkezésére. Rövid bemutatkozásunkkal szeretnénk az Ön figyelmét felhívni, érdeklődését felkelteni cégünk iránt.
Az M&M Computer Kft. az informatika területén 1991-től szolgálja ki Ügyfeleit, mindig törekedve a minőségre, megbízhatóságra, és az Ügyfelek, Partnerek teljes körű kiszolgálására. Tevékenységi körünk, szolgáltatásaink szerteágazóak, mellyel Partnereink munkáját, működését próbáljuk segíteni.

Tevékenységi kör:

• Konzultáció, tanácsadás,
• Általános és közbeszerzési pályázati tanácsadás, részvétel a pályázat kidolgozásában
• Informatikai eszközökkel támogatott irodai, üzleti és hálózati megoldások tervezése, szállítása
• Kormányzati és eseti közbeszerzési szállításokban való részvétel
• „Brand” gyártói és saját összeszerelésű szerverek, munkaállomások, notebookok forgalmazása,
• Egyéb számítástechnikai eszközök, perifériák értékesítése
• Vizuáltechnikai eszközök, projektorok értékesítése, telepítése
• Vírus és szoftverrendszerek auditja, licenszelési tanácsadás
• Vírus és szoftverrendszerek értékesítése, telepítése, üzemeltetése
• Számítás-irodatechnikai kiegészítők, kellékanyagok értékesítése
• Lokális hálózatok tervezése, telepítése, rendszerintegráció
• IT rendszerek üzemeltetése, karbantartása, eseti és szerződéses formában
• Általános javítási szerviztevékenység végzése szervizben és helyszínen.
• Felhő alapú, és Help-Desk szolgáltatások

Esettanulmány

A Filharmónia Magyarország megalapítását megelőzően, feladatait az országban három, egymástól mondhatni teljesen függetlenül működő szervezet látta el: Filharmónia Budapest és Felső-Dunántúl Koncert és Fesztiválszervező NKft., Filharmónia Kelet-Magyarország Koncertszervező és Rendező NKft., és Filharmónia Dél-Dunántúli Koncertszervező és Rendező NKft..
Áttekintjük, hogy e szervezetek egyesítésével létrejövő, országosan működő Filharmónia Magyarország működését milyen Informatikai megoldások segítik, milyen technológiák teszik hatékonnyá a munkavégzést.

A Filharmónia Magyarország Nkht. létrehozásakor több, az országban önállóan működő rendezvényszervezéssel foglalkozó szervezet került összevonásra. Szükségessé vált egy egységes informatikai rendszer kialakítása, mely többek közt lehetőséget biztosít az ország több pontján elhelyezkedő irodák központi menedzselésére is. Fontos követelmény volt továbbá, hogy az informatikai rendszer támogassa a hatékony csoportmunka végzést is, szem előtt tartva a jelentős földrajzi távolságokat.
Az összevonásra kerülő szervezetek informatikai auditja egyértelművé tette, hogy a meglévő eszközök (mind hardver, mind szoftver) teljes cseréje elengedhetetlen a fenti kitűzések megvalósítása érdekében.

Az egyedi igényeket is figyelembe véve a megoldást egy on-premise valamint egy cloud alapú rendszer együttes kialakítása jelentette. Az on-premise rendszer biztosította a központi menedzsmentet az Active Directory szolgáltatásnak köszönhetően, valamint biztosította a tárhelyet a fájlszolgáltatásoknak, melyekre jelentős mértékben támaszkodtak a dolgozók.
A hatékony csoportmunka szolgáltatások biztosítása érdekében az Office 365 felhő alapú megoldására esett a választás, mely a korlátozott beruházási költségvetés ellenére igen széles palettájú szoftver és szolgáltatás csomagot kínált.
Az Office 365 lehetővé tette, hogy az alkalmazottak a legkorszerűbb irodai csomagok segítségével, az országban bárhol és bármikor hozzáférjenek a legfontosabb csoportmunka alkalmazásaikhoz. Különösen fontos szerepet kapott a Skype for Business alkalmazás, melynek csoportos videokonferencia szolgáltatása nélkülözhetetlen eszközévé vált a heti meetingek lebonyolításának, és segítségével országszerte az összes irodából egyszerre lehetnek jelen az alkalmazottak.
Fontos megemlíteni a jelentős mennyiségben használt mobil eszközöket, melyek teljes mértékben képesek kihasználni az Office 365 nyújtotta szolgáltatásokat, még tovább növelve így az alkalmazottak produktivitását.