COM-PASSZ Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

COM-PASSZ Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cegbemutató
Éttermi és szállodai szoftverek fejlesztésével, értékesítésével és támogatásával foglalkozunk már több mint 25 éve. Ez idő alatt sikerült szinte minden típusú vendéglátó hely számára megoldást szállítanunk. Szoftvereinket a kornak és a törvényi előírásoknak megfelelően folyamatosan megújítjuk, így azok mindig megfelelnek az aktuális elvárásoknak.
Első vevőink azon kis éttermek tulajdonosai voltak, akik rájöttek, hogy egy célirányos szoftverrel ki tudják szűrni a felszolgálóik ügyeskedéseit, ezáltal nagymértékben csökkenteni tudják a visszaéléseket. A szoftver ára hamar megtérült ezáltal jövedelmezőbb lett az üzlet, mint előtte.
Napjainkban már egy szálloda, vagy egy vendéglátóhely nyitása elképzelhetetlen megfelelő szoftveres támogatás nélkül. Így ügyfeleink megszaporodtak a hosszú évek alatt, mára a piac minden szegmensében megtalálhatók. Referenciáink között büszkélkedhetünk többszáz ezer ember befogadására alkalmas éttermekkel, különböző nagyságú szállodákkal, panziókkal, de hurka
Esettanulmány
Jelen cég vendéglátásban tevékenykedik hosszú évek óta. Az évek alatt kis cégből közepes volumenűvé nőtte ki magát, mind a vezetőségnek, mind a központi elhelyezkedésének köszönhetően. Az évek alatt fokozatosan szélesedett a cég szolgáltatás palettája is, a megnövekedett forgalomnak köszönhetően.
Egy vendéglátó egységgel kapcsolatosan a következő feladatok jelentek meg melyek az étterem napi működéséhez elengedetlenek:
- a vendégek fogyasztásának nyilvántartása,
- az ÁFA törvényeknek való megfelelés,
- a pincérek elszámoltatása,
- raktárkészlet nyomon követése.
A vendégek fogyasztásának nyilvántartása a korábbi években úgynevezett franciablokkon történt. A pincér az asztalnál felírta a rendeléseket egy pappírra majd távozott az asztaltól, ezt ezek után átírta egy másik pappírra és beadta a konyhára. A másik pappír a végelszámolásnál kellett.
A jelenlegi ÁFA törvények különbséget tesznek helyben fogyasztott és készített étel és ital esetén. Ezt a legtöbben már nem tudják fejben tartani, sokat kellett hozzá gondolkozni, hogy melyik termék melyik ÁFA gyűjtőbe kerüljön a pénztárgép beütése során.
A pincérek elszámoltatása a nap végén összesített franciablokkok alapján történt. Az egy nap keletkezett franciablokkokat egyesével össze kellett adni. Ez egy igen hosszú, lassú és nagy körültekintéssel bíró feladat volt a nap végén.
A raktárkészletről csak egy szemrevételezési információ állt a pincér és a séf fejében, így előfordulhatott az az állapot mikor egy termékből egy szombati napon kifogytak.

A cég megkeresése révén egy olyan komplex szoftvert állítottunk be az étterembe mely a fenti feladatok teljes ellátására megoldást kínált.
A vendégek fogyasztását a számítógépes rendszerben elhelyezett asztalokra történő rögzítésével tudja a pincér felvinni a rendeléseket. Ez a rendszer alkalmas arra is, hogy a technikai feltételekkel a konyhára azt továbbítsa is. Így neki nem kell külön a konyhára beadni a rendelést. A fizettetés is meggyorsult, az árakat és az ÁFA kulcsokat a számítógép tárolja és egy gombnyomásra összesíti is azokat. Így a pincérnek már csak a pénztárgépbe kell beütnie a végösszegeket. Pincérek elszámoltatása a nap végén lerövidült egy gombnyomásra. Nincs keresgélés, hosszas számolgatás és újra számolás. A számítógép pincérekre lebontva megmondja a napi forgalmat. A rendelés előkészítése is egy pillanat. Nap közben bármikor lekérdezhető az aktuális raktárkészlet. Így könnyebb tervezni a hétvégét vagy valamilyen eseményt, esküvőt, céges- családi rendezvényeket.
A szoftver bevezetése óta a többletidőnek köszönhetően a kiszolgálási idő felgyorsult, ezáltal több vendég kiszolgálásra nyílt lehetőség mely a bevétel emelkedésével járt. A vendégek elégedettsége is növekedett a pontos és gyors elszámolásnak köszönhetően.