Hq-Info Informatikai Bt

Hq-Info Informatikai Bt

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Fejér megye, Hajdú-Bihar megye, Pest megye, Tolna megye, Budapest

Cégbemutató

A HQ-Info Informatika 2001 óta áll megrendelői rendelkezésére. Fő profilunk az adatfeldolgozó szoftverek készítése, a legkisebbektől a legnagyobbakig. QuInSys szoftvercsaládunk különböző tagjait a Magyarország több területén, sőt az Unió más országában is használják. Ügyfeleink között éppúgy megtalálható egyfős egyéni vállalkozás, mint 4-500 dolgozóval rendelkező, több telephelyes gyártó üzemek. A szoftverfejlesztés mellett folyamatos rendszergazdai felügyeletet és informatikai beruházások lebonyolítását is vállaljuk. Otthonosan mozgunk mind az informatikai eszközök, mind a hozzájuk kapcsolódó kiegészítő és fogyóeszközök forgalmazásában és szervizelésében is.

Temékeink

Esettanulmány

Tolna megyei, labortechnikai műanyag alkatrészeket gyártó, kb. 200 fős vállalkozás
Minden labortechnikai terméket (még a 0,1 gramm tömegűeket is) egyedi mátrixkóddal kell ellátni, és kiszállításkor minden raklapon feltűntetni a kódokat; valamint teljes visszakövethetőséget kell megvalósítani a folyamat minden lépésében (pl. vevő reklamál egy konkrét terméket, és meg kell tudni mondani, mikor, ki készítette, melyik gépen, és ki szállította be az alapanyagot). Ezenkívül a termelés folyamatossága miatt a mintagyártások tervezése és a gépleállások nyilvántartása/elemzése is szükséges.
A termelőcsarnokban minden gép mellett elhelyezésre kerültek érintőkijelzős monitorok, amelyeken a dolgozók látják a feladatokat, és dokumentálni is tudják őket. A vonalkódtechnikai eszközök kimenete és ellenőrzési státusza is egységes adatbázisba kerül. A csomagolásnál mindent tételesen összeolvasnak, egyben ellenőriznek. Ugyanez a raktári raklap összeállításnál is. A terminálok alkalmasak a gépleállások jelzésére, amiről a műszaki dolgozó azonnal értesítést kap; utólag lekérdezhető minden gép státusza, munkaideje, hasznos ideje. Az összes kiszállításhoz szükséges kísérő dokumentum automatikusan, vagy minimális felhasználói közreműködéssel elkészül.
Üzleti előny mindenképpen a lehetőségek szerint kizárt minden emberi hiba miatti kevesebb reklamáció, a vevők által elvárt visszakövethetőség megléte, és a sokrétű kinyerhető információ.